Welkom!

Persoonlijk

Hi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Ik ben Karlijn en ik ben 14 jaar. Ik ben net begonnen met bloggen en ik probeer dagelijks artikelen over voornamelijk beauty, fashion en lifestyle te posten. Ook geef ik jullie af en toe een kijkje in mijn leven.

Omdat ik een jong meisje ben en dus niet al te veel geld te besteden heb, gebruik ik niet hele dure producten. Die zal je dan ook niet al te vaak op mijn blog voorbij zien komen.

Ik zou het echt heel leuk vinden als jullie me zouden volgen op Instagram. Daar plaats ik dagelijks foto’s over van alles en nog wat!

Suggesties voor bijvoorbeeld artikelen zijn altijd welkom! Ik vind het ook heel erg fijn om reacties en/of tips van jullie te krijgen.

Volgens mij is deze introductie wel lang genoeg. Morgen verschijnt mijn eerste ‘echte’ artikel, hopelijk vinden jullie het leuk!

Liefs,

Karlijn

 

 

Geef een reactie

