W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown

Beauty
W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown

W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown

Het merk W7 kennen we inmiddels bijna allemaal van het beroemde In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette, een geweldige dupe van het Urban Decay Naked 2 oogschaduwpalet. Vandaag zag ik bij Big Bazar een ander oogschaduwpalet van W7 liggen, namelijk het Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown. Toen ik de mooie gebakken oogschaduw zag, moest ik het palet wel meenemen! Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen.

Het glanzende doosje van de oogschaduw ziet er heel mooi en chic uit. Ook was het palet goed verpakt in de winkel met plakband. In het doosje zit een kleine applicator, maar die vind ik persoonlijk niet erg fijn. Ik gebruik liever wat grotere, zachtere kwasten.

w7b

In het oogschaduwpalet zitten vier gebakken kleuren in warme bruintinten. Elk kleurtje weegt één gram, dus in totaal heb je vier gram oogschaduw. De kleurtjes zijn mooi op elkaar afgestemd en zijn dan ook perfect met elkaar te combineren. De oogschaduw kan gebruikt worden voor bijna elke gelegenheid.

Ik was echt heel benieuwd om de oogschaduw te swatchen en ik hoopte dat ze goed gepigmenteerd zouden zijn. Hier is de foto met de swatches:

w7e

De oogschaduws zijn redelijk goed gepigmenteerd. Ik had eerlijk gezegd wel iets meer van het palet verwacht vanwege de goede reacties over het In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette.

w7d

Kortom: het is een palet met mooie, warme tinten die kunnen worden gebruikt voor elke gelegenheid. Ik heb zelf ook een look gemaakt met de oogschaduw. De foto is hieronder te bekijken. Wat vinden jullie ervan?

Look W7

Het W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown is nu te koop bij Big Bazar voor €1,97. Voor dat geld moet je het dus zeker niet laten liggen. Er is trouwens ook nog een andere variant, namelijk het W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Grey. Dit zijn ook hele mooie tinten die perfect zijn voor een smokey eye.

2 gedachtes over “W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown

Geef een reactie

