My Life In 20 Questions Tag

Persoonlijk

Omdat jullie nog niet zo veel over mij weten, leek het me wel leuk om een persoonlijke tag te doen. Daarom doe ik vandaag de ‘My Life in 20 Questions Tag’. Zoals de naam eigenlijk al zegt, is dit een tag met 20 vragen over mijn leven. Van mijn favoriete eten tot mijn favoriete parfum. Natuurlijk beantwoord ik alle vragen naar waarheid.

Wat is je lievelingskleur?

Mijn lievelingskleur is mintgroen. Alhoewel ik alle pastelkleurtjes wel heel mooi vind.

Wat is je favoriete nummer?

27

Wat is jouw droom carrière?

Ik zou mijn blog graag willen uitbreiden en een grote blogger worden. Maar aangezien er al zo veel blogs zijn, denk ik niet dat dit mogelijk is. Ik hoop het natuurlijk wel.

Waar zou je op jezelf willen wonen?

Ik heb echt geen flauw idee. Het liefst zou ik in een grote stad willen wonen in een mooi, groot appartement of huis.

Wat is jou favoriete manier om te reizen?

Ik vind reizen met de trein erg prettig, behalve als het heel druk is. Ook vind ik het fijn om met de fiets te reizen, maar dan moet het weer wel goed zijn.

Wat doe je in je vrije tijd?

Bloggen! Ook kijk ik veel series en films. Momenteel volg ik Pretty Little Liars en Awkward. Winkelen is trouwens ook iets wat ik graag doe.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

New Look, Bershka, H&M, Primark en Forever 21. Als ik één favoriet zou moeten kiezen, dan ga ik voor New Look. Ik vind de items die ze daar hebben zo leuk! Helaas zijn de verzendkosten nogal hoog, dus bestellen via internet doe ik niet zo vaak. Gelukkig komen er steeds meer filialen in Nederland.

Naar welk concert zou je graag gaan?

Eerlijk gezegd hou ik niet zo van concerten, maar om naar een concert van Ariana Grande te gaan lijkt me wel gaaf. Ik ben benieuwd of ze live ook zo hoog kan zingen.

Wat is je favoriete theesmaak?

Mijn favoriete theesmaak is rozenbottel.

Verzamel je iets?

Make-up! Ik kan eindeloos make-up blijven kopen zonder ook maar iets weg te gooien. Hetzelfde geldt trouwens voor verzorgingsproducten en kleding. Maar een ‘echte’ verzameling heb ik niet.

Je kan niet slapen zonder…

Deken. Ik vind het echt niet fijn om zonder deken te slapen. Zelfs als het heel warm is, lig ik onder een deken.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Ik zou een heel groot huis kopen en die dan helemaal naar mijn smaak inrichten. Natuurlijk zou ik ook heel veel kleding en make-up kopen. En een vakantiehuisje in een warm land lijkt me ook wel wat!

Wat is je favoriete make-up merk? 

Geen idee. Ik heb meerdere favorieten.

Wat is jou favoriete seizoen?

De zomer! In de zomer is het lekker weer en zijn er allemaal leuke dingen om te doen. Ook ben ik jarig in de zomer.

Slaap je met de deur open of dicht?

Ik slaap liever met de deur dicht. Om de een of andere reden vind ik dat gewoon veel fijner.

Wat eet je het liefst?

Pizza! Ik zou de hele dag door pizza kunnen eten. Donuts vind ik ook super lekker.

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Omdat ik het heel leuk vind om te schrijven. En dan vooral over onderwerpen die ik leuk vind, zoals beauty, fashion en lifestyle. Ik vind het ook fijn om andere mensen met mijn blog te kunnen helpen en/of inspireren.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Ja, op de Glamour en de Moodiez. De Glamour vind ik niet heel boeiend. Maar Moodiez is wel echt een leuk tijdschrift.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?

Het WK kijken natuurlijk! De wedstrijd Nederland – Costa Rica was zo spannend. Ik had echt buikpijn van de zenuwen tijdens de penalty’s. Gelukkig hebben we gewonnen!

Wat is je favoriete parfum?

Marc Jacobs Dot vind ik echt een heerlijke geur. Ook is de verpakking super schattig.

Dit waren alle vragen van de ‘My Life in 20 Questions’ tag! Zelf vond ik het een hele leuke tag om te doen. Ik ben van plan om in de toekomst nog veel meer tags te doen. Zo leren jullie mij steeds beter kennen.

 

 

Een gedachte over “My Life In 20 Questions Tag

Geef een reactie

