so me Matte & Gloss-nagellak

Beauty

Op veel blogs las ik dat Action ook matte nagellak verkoopt van het merk so me. Ik ben echt helemaal gek op matte nagellak en daarom wilde ik deze ook proberen. Toen ik vanmiddag het nagellak setje had gekocht, heb ik het thuis gelijk getest. Omdat ik graag mijn mening over dit product met jullie wil delen, schrijf ik er een review over.

so me Matte & Gloss-nagellak

so me Matte & Gloss-nagellak

Het nagellak setje bevat een matte nagellak en een glanzende top coat. Ik ben voor een rode kleur gegaan. Bij de Action waar ik ben geweest, hadden ze ook nog de kleuren zwart en blauw. Maar eerlijk gezegd, vond ik die niet zo mooi. De matte nagellak bevat 9 ml en de top coat 4,5 ml.

Ik heb twee lagen matte nagellak aangebracht. Je moet wel goed wachten tot de nagellak droog is, voordat je een volgende laag aanbrengt. Als je dit niet doet, wordt het effect van de nagellak minder mooi.

De nagellak droogt erg snel en dekt goed. Ook het effect van de nagellak vind ik erg bijzonder. De kleur is wel heel anders in het potje dan op mijn nagel, wat je misschien wel kan zien op de foto hieronder. Persoonlijk vind  ik de kleur op mijn nagel wat leuker. so me nagellak

Met de top coat geef je een beetje glans aan je matte nagel. Dit werkt heel goed! Zelf breng ik de top coat liever niet aan, omdat het matte effect dan een beetje verdwijnt.

so me nagellak 2

Ik raad dit nagellak setje zeker aan! De nagellak dekt goed en blijft lang zitten. Het potje is best wel groot, dus je kan er lang mee doen. Ook is het lekker goedkoop! De prijs staat hieronder aangegeven.

Prijs €1,09 (Action) 

so me nagellak 4

 

Geef een reactie

