Make-up voor het WK

Beauty

Vanavond speelt Nederland tegen Argentinië in de halve finale. Wie van jullie gaat de wedstrijd kijken? Ik in ieder geval wel! Voor de wedstrijd lak ik mijn nagels oranje en smeer ik leuke ‘Hollandse’ make-up op mijn gezicht. Vanochtend heb ik wat leuke producten aangeschaft om een WK-look mee te maken. Ik laat jullie vandaag zien wat ik allemaal ga gebruiken voor mijn WK-look.

wk7

 

Mijn nagels lak ik natuurlijk oranje. Ik hou niet van een felle oranje kleur, dus ik ga voor een iets lichtere variant. Dit is ‘Pimp My Shrimp’ (820) van Catrice. Deze nagellak heb ik nu ongeveer één jaar en ik ben er erg tevreden over. Hij blijft lang zitten en de kleur is prachtig. De nagellak kostte €2,99.

wk3

Vanochtend ben ik even bij de Etos geweest en daar kocht ik een oranje lipgloss en (oog)potloodjes in de kleuren rood, wit, blauw en oranje. Alle WK spullen waren maar €1,- bij de Etos. Ik kon deze spullen echt niet laten liggen voor zo’n klein prijsje. En wie weet, brengt het wel geluk vanavond. De (oog) potloodjes zaten trouwens samen in een setje.

De lipgloss ‘Diamond Shine’ (001) van Etos heeft een mooie kleur. Ik had verwacht dat de kleur fel oranje zou zijn, maar het is juist een subtiel oranje kleurtje. Dit vind ik leuk, want zo kan je de lipgloss ook nog na het WK gebruiken. De lipgloss is nogal dik van structuur en blijft lang op je lippen zitten. Er zit geen geur aan de lipgloss.

wk2wk2

Het setje potloodjes bevalt me ook goed. Er komt heel veel kleur vanaf (zie de foto hieronder voor de swatches). Je kan de potloodjes niet alleen voor je ogen gebruiken, maar bijvoorbeeld ook om een vlaggetje op je wangen te tekenen. Toevallig had ik nog een wit oogpotlood nodig, dus dit kwam goed uit. En vier potloodjes voor €1,- is echt geen geld. Zeker niet als ze nog goed zijn ook!

wk5

Toen ik weer thuis was, zag ik dat ik er nog twee hele leuke WK armbandjes bij de lipgloss en de potloodjes had gekregen. Die kan ik vanavond mooi om mijn arm doen. Ik vind het echt leuk om zo’n cadeautje erbij te krijgen. Echt een verrassing. 🙂

wk6

Ik kan met deze producten vast een grappige look maken. Gaan jullie je ook opmaken voor vanavond?

Nu maar hopen dat Nederland wint van Argentinië! Het zal vast een spannende wedstrijd worden. Ik voorspel 3-2 voor Nederland.

 

Geef een reactie

