Macadamia Oil Extract Hair Treatment

Beauty

Toen ik vorige week bij de Big Bazar was en het W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow-Shades of Brown kocht, nam ik ook het Macadamia Oil Extract Hair Treatment mee. Ik was al een tijdje op zoek naar zoiets en kon dus niet wachten om het uit te proberen. Vandaag laat ik jullie weten wat ik van het Macadamia Oil Extract Hair Treatment vind.

macadamia1

Macadamia Oil Extract Hair Treatment

De verpakking van de olie ziet er erg luxe uit. Het flesje bevat 50 milliliter. Op de verpakking staat dat het een natuurlijke olie is. Ik heb het idee dat natuurlijke producten mijn haar meestal iets beter verzorgen, dus dit vind ik wel prettig. De olie ruikt echt heerlijk!

macadamia4

Je behoort de olie op (handdoek)droog haar aan te brengen. Als je wat korter haar hebt, moet je ongeveer 2 tot 3 druppels van de olie gebruiken. Mensen met langer haar, hebben 4 tot 5 druppels nodig. Ik vind het heel onhandig, dat er geen pipet bij zit. Zo weet je niet hoeveel druppels je precies hebt. Ook giet je er dan vaak te veel uit, waardoor het flesje sneller opgaat. Je hoeft de olie niet uit te spoelen.

macadamia2

De olie is veel te dik van structuur. Hierdoor wordt je haar wat zwaarder. Dit is heel vervelend voor mensen met krullend haar, want dan zakken je krullen uit.

Mijn haar was nogal vettig na het gebruik van de olie en voelde niet fijn aan. Ik heb niet gemerkt dat de olie mijn haar zachter en/of sterker heeft gemaakt.

Het product kostte niet veel (prijs vind je onderaan het artikel), maar toch vind ik het het geld niet waard. Je kan beter even verder sparen en dan een beter en fijner product kopen. Ik zal de olie dan ook niet aanraden. Onthoud dat dit alleen maar mijn mening is en dat andere mensen de olie misschien wel fijn vinden.

Bij de Big Bazar verkochten ze ook de shampoo, conditioner en het haarmasker van deze lijn.

Prijs €1,96 (Big Bazar)

 

 

 

Geef een reactie

