Beautyproducten voor in je handtas

Beauty

Als je de deur uit gaat, wil je een aantal beautyproducten niet vergeten. In dit artikel vind je een lijst met de beautyproducten die onmisbaar zijn in je handtas.   Spiegeltje  Een spiegeltje is heel handig om in je handtas te hebben. Zo kan je altijd even kijken of je make-up en/of haar er nog goed uitziet. Ook kan je het gebruiken om je make-up bij te werken. Borstel Ik krijg heel snel klitten in mijn haar. Daarom vind ik het fijn om af en toe mijn haar door te kammen met een borstel. Ik neem meestal mijn Tangle Teezer mee. Mascara  Vergeten jullie ook heel vaak om mascara op te doen? Ik in ieder geval wel! Mascara is voor mij dus iets essentieels in mijn standaard make-up tasje. Ik heb afgelopen week een bijzondere mascara gekocht bij Flormar. Dit is een oogmake-up remover en mascara in één. Als mijn make-up een beetje uitgelopen is, kan ik dit makkelijk weghalen. Als jij niet zo’n mascara hebt, raad ik je aan om een klein pakje met reinigingsdoekjes in je make-up tasje te stoppen. handtas3 Lipproduct Een lippenbalsem kan absoluut niet ontbreken in je handtas, want je moet natuurlijk geen last krijgen van droge lippen. Ook is het handig om een lippenstift of lipgloss mee te nemen. Met een kleurtje op je lippen zie je er nog mooier uit! handtas5 Parfum (sample) Met een lekker geurtje op voel je je al snel een stuk zelfverzekerder. Ik neem meestal een sample mee, want die nemen weinig ruimte in beslag. Samples (van parfum) kun je vaak aanvragen via internet. handtas4 Blotting paper Als je een vette huid hebt, moet je dit product gewoon in je tas hebben. Blotting paper verwijdert het overtollige vet van je huid, waardoor je minder glanst. Het fijne aan blotting paper is dat het je huid niet uitdroogt en ook je make-up niet aantast. Ik gebruik zelf blotting paper van Catrice. handtas1   Dit waren de beautyproducten die ik altijd en overal mee naar toe neem. Er zijn nog een paar andere beautyproducten die ik af en toe meeneem. Deze staan hieronder op een rijtje.

  • Oogpotlood
  • Handcrème
  • Zonnebril
  • Zonnebrand
  • Droogshampoo

Wat zijn jouw musthave producten voor in je handtas?

Geef een reactie

