Best Friend Tag

Persoonlijk

Ik heb weer een tag voor jullie! Samen met mijn vriendin Lotte van The Budget Blog (www.thebudgetblognl.wordpress.com) heb ik de ‘Best Friend Tag’ gedaan. In deze tag beantwoordt Lotte vragen over mij en zo kunnen we zien hoe goed Lotte mij eigenlijk kent. Op Lotte haar blog hebben we ook de ‘Best Friends Tag’ gedaan, maar dan beantwoordt ik juist vragen over Lotte. We hebben de vragen een beetje aangepast, want sommige vragen vonden we niet zo interessant.

Best Friend Tag met Lotte (links) van The Budget Blog

Best Friend Tag met Lotte (links) van The Budget Blog

1. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

L: Van school, maar we hebben elkaar echt leren kennen op schoolkamp.

K: Ja, we kwamen op de middelbare school bij elkaar in de klas en werden op schoolkamp goede vriendinnen.

2. Wat is jullie favoriete herinnering?

L: Afgelopen week zijn we op tienertoer geweest en dat was heel leuk. En het is ook altijd leuk om bij elkaar te logeren.

K: Tienertoer was inderdaad heel leuk en als we gaan logeren is het ook altijd gezellig!

Op tienertoer!

Op tienertoer!

3. Als haar huis in brand stond, wie/wat zou de ander dan meenemen?

L: Waarschijnlijk je broertje.

K: Ja, dat denk ik wel. Hij is pas vier jaar, dus hij kan nog niet zo goed voor zichzelf zorgen.

4. Wat is de droombaan van de ander?

L: Iets met voeding, toch?

K: Voedingskundige/diëtist lijkt me wel leuk, maar ik zou het liefst een fulltime blogger willen zijn.

5. Wat is het favoriete make-up merk van de ander?

L: Catrice?

K: Catrice is inderdaad één van mijn favoriete merken, maar Maybelline vind ik ook heel fijn.

6. Wat is iets dat je irriteerde aan de andere persoon?

L: Je lijkt heel schattig, maar dat valt wel mee. 😉

K: Ik ben WEL schattig, haha. 😉

7. Als je de ander ergens mee naar toe zou kunnen nemen, naar welk(e) land/stad zou dat dan zijn?

L: Londen, om helemaal los te gaan in alle winkels!

K: Ik heb altijd al graag naar Londen gewild, maar het liefst ga ik naar een land dat wat verder weg ligt.

2014-04-19 18.52.10

8. Wie is er ’s ochtends langer bezig met make-up opdoen?

L: Ik denk ik, omdat ik volgens mij meer make-up gebruik.

K: Ik dacht dat ik langer bezig zou zijn, maar volgens mij doen we er ongeveer even lang over.

9. Wat is het favoriete seizoen van de ander?

L: De zomer.

K: Ja, maar volgens mij geldt dit voor bijna iedereen wel. 

10. Wat is het favoriete liedje van de ander?

L: Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten. Ik denk gewoon een liedje uit de top 40, haha. 

K: Ik heb niet echt een favoriet liedje. Ik luister inderdaad veel muziek uit de top 40.

11. Draagt de ander liever hakken of ballerina’s?

L: Volgens mij draag je allebei niet echt, ik denk dat sneakers een beter antwoord zou zijn. Maar als ik dan tussen deze twee moet kiezen, denk ik ballerina’s.

K: Sneakers draag ik inderdaad het liefst. Ballerina’s draag ik eigenlijk nooit, want die vind ik niet zo lekker lopen. Ik zou dus voor hakken kiezen.

Sneakers <3

Sneakers ❤

12. Draagt de ander liever broeken of jurkjes?

L: Ik denk dat jij het liefst jurkjes zou dragen, maar toch voor broeken kiest.

K: Ik hou niet zo van jurkjes. Ik vind ze wel leuk om af en toe te dragen, maar broeken zitten veel lekkerder en zijn veel handiger. 

13. Wat is het favoriete dier van de ander?

L: Kat!

K: Helemaal goed, maar het was dan ook geen moeilijke vraag. 😉 

14. Kijkt de ander liever naar comedy, horror of een meidenfilm?

L: Ik denk comedy of een meidenfilm. In ieder geval een gezellige film.

K: Het liefst kijk ik een meidenfilm, maar comedy is ook altijd goed.

15. Zou de ander liever een iPhone of een Blackberry willen?

L: iPhone.

K: Klopt! Een Blackberry lijkt me nou niet zo fijn en bovendien vind ik een iPhone er veel leuker uitzien.

16. Hoe is het om vriendinnen te zijn met iemand die blogt?

L: Ik vind het eigenlijk wel leuk. Je merkt er niet echt wat van, maar het is wel grappig om dan op de blog van je vriendin te kijken. Ook herken je vaak dingen van elkaar, omdat je het allebei doet.

K: Ja, dat is helemaal waar.

17. Eet de ander iets heel raars?

L: Kattenvoer! ;p Nee grapje, volgens mij eet jij niets raars.

K: Ik eet inderdaad niets raars. Sowieso lust ik heel weinig.

18. Hebben jullie iets wat jullie allebei hebben?

L: We hebben allebei hetzelfde shirtje, dezelfde ketting, een blog en natuurlijk humor. ;D

K: Haha, ja! We hebben zelfs twee dezelfde shirts. 

Ik en Lotte met Tara en Larissa van KTCC.

Ik en Lotte met Tara en Larissa van KTCC.

Dit was dan de ‘Best Friend Tag’ met Lotte. Vergeet niet om een kijkje op haar blog te nemen! Ze heeft ook een eigen kanaal op Youtube waar ze af en toe video’s plaatst. Ik vond de tag heel gezellig om samen met Lotte te doen. Wat vonden jullie ervan?

Gaan jullie de ‘Best Friend Tag’ ook doen? Of hebben jullie hem al gedaan?

Een gedachte over “Best Friend Tag

Geef een reactie

