Grote Action shoplog

Beauty, Lifestyle

De afgelopen weken ben ik een aantal keer bij de Action naar binnengelopen. Ik kan altijd wel wat leuks vinden bij de Action, dus ik heb weer veel nieuwe spullen. Lees snel verder om te zien wat ik allemaal bij de Action heb gekocht!

action

Coconut Care gezichtsreinigingsdoekjes 

Deze doekjes ruiken, zoals de naam van het merk al zegt, heerlijk naar kokos! In één pakje reinigingsdoekjes zitten 25 doekjes, dus je kan er best lang mee doen.

Prijs €0,79

Coconut Care lippenbalsem 

Ook de lippenbalsem van Coconut Care ruikt natuurlijk naar kokos. De lippenbalsem maakt mijn lippen heel zacht en werkt verzorgend. Het is ook fijn dat er gelijk twee in een verpakking zitten, want ik raak mijn lippenbalsems altijd kwijt. Herkennen jullie dat?

Prijs €0,79 per twee

Coconut Care hand+nagel crème 

En dan kocht ik ook nog de Coconut Care hand+nagel crème. Ik ben heel tevreden met de hand+nagel crème, want mijn handen worden er lekker zacht van en ruiken de hele dag heerlijk.

Prijs €0,79 

action12

so me lippenbalsem

Ik had geen lippenbalsem nodig, maar ik kon deze niet laten liggen. De lippenbalsem ruikt naar aardbei en verzorgt mijn lippen goed. Je had deze lippenbalsem ook nog in andere geuren.

Prijs €0,69 per twee

action6

L’Oréal Express Refresh Dry Shampoo

Over dit product ga ik niet te veel vertellen, want hier zal binnenkort een review van verschijnen op mijn blog. Het is in elk geval een droogshampoo die geen witte waas achterlaat en je haar ook nog eens volume geeft. Ik ben heel benieuwd! 🙂

Prijs €1,99

action11

Max&More wenkbrauwpotlood

De laatste tijd ben ik een beetje aan het experimenteren met mijn wenkbrauwen. Ik had nog geen wenkbrauwpotlood, dus ik nam er een bij Action mee. Bij dit wenkbrauwpotlood zat ook nog een puntenslijper, dus dat was mooi meegenomen.

Prijs €0,59

action5

 

Max&More Cosmetic Beauty Brushes

Ik vond deze kwasten er té schattig uitzien en toevallig had ik nieuwe kwasten nodig! Ze hadden ook setjes kwasten met andere patronen, maar ik ben voor de gekleurde stipjes gegaan. In één setje zitten vijf kwasten.

Prijs €1,29

action9

Max&More 12 Color Eyeshadow Palette for blue eyes

Sinds kort verkoopt Action ook paletten met 12 kleuren. Ik was hier heel benieuwd naar! Ook over dit product zullen jullie snel een review zien.

Prijs €0,79

IMG_1421

Sieradenstandaard hart metaal wit

Ik zocht al heel lang een sieradenstandaard en ik vond deze wel heel schattig. Ik vind de sieradenstandaard ook heel handig, want je kunt er veel sieraden aan kwijt. Op de foto zie je dat ik er mijn armbanden aan heb gehangen.

Prijs €1,85

action2

Haarklemmetjes

Ik heb een nieuw kapsel, dus ik kon wel wat leuke accessoires voor in mijn haar gebruiken. Daarom kocht ik twee klemmetjes in een mooie kleur. Hopelijk gaan de klemmetjes niet al te snel kapot.

Prijs €0,39 per twee

action8

Lifecare nagellak remover pads

Deze zijn altijd handig om mee te nemen op vakantie en die van de Action ruiken naar groene appel. Mmm!

Prijs €0,99 per twee

IMG_1419

Max&More nagelvijlen 

Toevallig had ik nagelvijlen nodig, dus bij de Action nam ik dit setje mee.

Prijs €0,95

action10

Max&More nagellak

Ik zag tussen de nagellak een mooie kleur liggen, namelijk de kleur ‘French Nude’ . Deze kleur is heel mooi en perfect voor de zomer.

Prijs €0,49

action7

Studenten kookboek

Ik studeer nog niet, maar dit kookboekje leek me toch heel handig. Er staan makkelijke en snelle recepten in, dus dit kan ik goed gebruiken als ik een keer moet koken. De foto’s in het boekje zijn niet van hoge kwaliteit, maar dit maakt mij niet zo veel uit.

Prijs €0,59

action4

Bic balpennen blauw

Deze pennen heb ik al vaker gehad en ik vond ze heel fijn, maar om de een of andere reden ben ik ze alle drie kwijtgeraakt. Hoe kan dit?! Ik heb nu maar weer een nieuw setje aangeschaft.

Prijs €0,79 

action3

Dit waren al mijn aankoopjes van de Action. Ik ben heel blij met mijn nieuwe spulletjes en ik kan niet wacht om alles uit te proberen. Jullie kunnen dus van de L’Oréal Express Refresh Dry Shampoo en het Max&More 12 Color Eyeshadow Palette nog een review verwachten.

2 gedachtes over “Grote Action shoplog

Geef een reactie

