Ask Me Anything #1

Persoonlijk

Via mijn Instagram vroeg ik aan jullie of jullie nog vragen voor mij hadden voor mijn allereerste ‘Ask Me Anything’. Ik kreeg hele leuke vragen binnen, dus die ga ik vandaag beantwoorden. Ben je benieuwd of jouw vraag er ook tussen zit? Lees dan snel verder!

AMA

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben begonnen met bloggen omdat ik erg van schrijven hou en het me onwijs tof leek om te schrijven over mijn interesses: alles wat met beauty, fashion en lifestyle te maken heeft. Ook vind ik het leuk dat ik anderen met mijn blog kan helpen en/of inspireren.

2. Naar welk land zou je gaan als je zou moeten emigreren? 

Waarschijnlijk zou ik dan naar Engeland emigreren. Engeland is niet al te ver van Nederland vandaan en ik begrijp en spreek de taal redelijk goed.

4. Naar welk land zou je nog een keer willen gaan?

Ik wil sowieso nog een keer naar de Verenigde Staten en dan het liefst naar New York. Het lijkt me gewoon een geweldige stad en je kan er natuurlijk lekker winkelen. Helaas is het een beetje duur. 😦

5. Wat is het leukste dat je ooit hebt gedaan?

Dit vind ik echt een lastige vraag, want ik heb best veel leuke dingen gedaan. Iets wat ik echt heel leuk vond, was op vakantie gaan naar Griekenland. We gingen toen naar het eiland Kreta en daar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.

6. Waar ga je dit jaar heen op vakantie?

Ik ga dit jaar niet meer op vakantie, want ik ben in de meivakantie al naar Turkije geweest. Ik ga gelukkig nog wel een aantal leuke dingen doen in de zomervakantie.

7. Wat is je favoriete lipstick?

Dat is een lipstick van Revlon in de kleur Carnation (025). Ik draag deze lipstick meerdere malen per week en ik vind de kleur echt prachtig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit waren dan de vragen en antwoorden van mijn eerste ‘Ask Me Anything’. Bedankt voor jullie vragen! Ik vond het heel leuk om ze te beantwoorden. Als jullie nog meer vragen voor me hebben, kan je die achterlaten op mijn Instagram en/of bij de reacties onder dit artikel.

 

 

 

Geef een reactie

