Shoplog tienertoer – beauty

Beauty

Een tijdje geleden ben ik op tienertoer geweest met onder andere Lotte van ‘The Budget Blog’ (www.thebudgetblognl.wordpress.com). Het was heel leuk en gezellig. Ik ben naar Amsterdam, Houten, Utrecht, Maastricht, Schiphol, Eindhoven, Nijmegen en Zwolle geweest. Ik heb heel veel leuke dingen aangeschaft tijdens tienertoer. Vandaag laat ik zien wat ik allemaal aan beautyproducten heb gekocht.

PicMonkey Collage

Bij het Kruidvat in Maastricht kocht ik een nagellak van MUA in de kleur Lush Lilac..Ik was van plan om nog veel meer te kopen van MUA, maar bijna alles was uitverkocht. Ik was heel blij met de nagellak, want ik vind de kleur heel mooi. Maar thuis ontdekte is dat de nagellak niet zo fijn is. Hij dekt niet goed en lakt nogal streperig. 😦

MUA Nail Polish - Lush Lilac

MUA Nail Polish – Lush Lilac

 Prijs €2,49 €1,25

Toen ik in Houten bij het Kruidvat was, waren daar veel producten van het merk Catrice afgeprijsd. Catrice is één van mijn favoriete (goedkope) merken, dus ik moest wel wat dingen kopen. Na lang twijfelen, kocht ik uiteindelijk een concealer en blotting paper. Helaas ben ik het bonnetje kwijtgeraakt, dus ik weet de prijzen niet meer. Ze waren in elk geval wel heel goedkoop, want ik kreeg op beide producten 50% korting.

handtas1

Catrice Mattifying Oil Control Paper

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer

Natuurlijk moest ik in Amsterdam even naar Flormar. Ook daar hadden ze veel afgeprijsde producten. Ik zag veel mooie dingen en wist niet was ik moest kopen. Uiteindelijk heb ik maar één ding gekocht, want ik zag door de bomen het bos niet meer. Met het product dat ik heb gekocht, ben ik wel super blij. Het is een mascara en oogmake-up remover in één! Hoe handig is dat?!

Flormar Dual 2 Effect mascara

Flormar Dual 2 Effect mascara

Prijs €3,00

Dit waren al alle beautyproducten die ik heb gekocht. Het zijn er niet heel veel, maar ik ben er weel heel blij mee.

Van welk(e) product(en) willen jullie een review zien?

Geef een reactie

