MUA Nail Polish – Lush Lilac

Beauty

Al een tijdje verkoopt Kruidvat het merk MUA. Helaas zijn er geen winkels bij mij in de buurt die dit goedkope cosmeticamerk verkopen. Een poosje geleden was ik in Maastricht en daar verkoopt Kruidvat wel producten van MUA. Jammer genoeg was bijna alles al uitverkocht. Ik vond wel een nagellakje in een pastelkleurtje. Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn mening over de nagelak.

mua3

Het viel mij gelijk op dat de nagellakjes van MUA, qua vormgeving, heel erg op die van Essie lijken. Alleen zijn ze een stuk kleiner, maar er zit dan ook een groot prijsverschil tussen de twee merken. Een nagellak van MUA bevat 6.2 ml.

De kleur Lush Lilac vind ik echt prachtig. Het is een lief roze kleurtje. Ik hoop wel dat de nagellak goed dekt, want dat is meestal een probleem bij zulke lichte kleurtjes. Ik heb nog nooit eerder een nagellak van MUA getest, dus ik ben heel benieuwd.

De nagellak heeft een dun kwastje, waardoor je nagels niet gelijk met één streek bedekt zijn. Het kwastje is best lang, dus dat is dan wel weer fijn.

Op mijn nagels is de kleur nog mooier dan in het flesje. Helaas dekt de nagellak niet perfect. Ik heb wel vier laagjes op moeten doen! Wat ik ook jammer vind, is dat de nagellak heel streperig lakt.

Een pluspuntje aan de nagellak is dat hij heel snel droogt. Maar doordat je zo veel laagjes nagellak op moet doen, ben je nog steeds lang bezig met het lakken van je nagels.

Ik zou jullie de nagellak niet aanraden. Het is een mooie kleur, maar de nagellak dekt niet goed en lakt heel streperig. Ik denk niet dat ik binnenkort nog een nagellak van MUA ga kopen, want ik ben niet zo tevreden over Lush Lilac.

mua2

 

Hebben jullie al een nagellak van MUA getest?

Prijs €2,49

 

 

 

Een gedachte over “MUA Nail Polish – Lush Lilac

Geef een reactie

