Favorieten + opgemaakt juli 2014

Beauty

Ik deel vandaag met jullie mijn favorieten van de maand juli en ook laat ik jullie weten welke producten ik heb opgemaakt deze maand. Deze maand heb ik niet veel favorieten en ik heb al helemaal niet veel opgemaakt. Dit komt voornamelijk door het warme weer, maar ik ga mijn best doen om volgende maand wat meer producten aan jullie te kunnen laten zien.

Favorieten

Kruidvat Body Fruit Body Butter 

De Body Fruit body butters ruiken lekker fris en zomers. Ik heb een paar weken geleden de geuren Pink Lemon & Grapefruit en Blueberry & Lychee aangeschaft en vooral de laatste vind ik echt heel fijn. Ze laten mijn huid zacht aanvoelen en ik vind het prettig dat de body butters totaal niet vettig zijn.

f+ojuli2014d

IMG_1431

Balea Wasserspray Aqua

De waterspray van Balea zorgt voor afkoeling, wat echt ideaal is in de zomer! Ik heb dit product heel veel gebruikt de afgelopen maand, want het is behoorlijk warm geweest.

f+ojuli2014c

Vaseline Spray & Go Body Moisturiser

Dit product wilde ik al heel lang en afgelopen maand heb ik hem eindelijk gekocht in de variant Essential Moisture. De verzorgende bodylotion gebruik ik bijna elke dag en ik ben er echt heel tevreden over, want hij maakt mijn huid heel zacht en trekt razendsnel in. Je kan na het insmeren gelijk je kleren aantrekken. Vooral in de zomer is dit product heerlijk om te gebruik doordat hij verkoelend aanvoelt op je huid.

f+ojuli2014f

Catrice Absolute Eye Color – 710 Lilac Del Rey

Zoals jullie misschien wel weten, gaan heel veel producten van Catrice uit het assortiment en zijn die dus flink afgeprijsd. Ik kocht laatst deze mooie paarse kleur oogschaduw voor de helft van de prijs. Ik heb de oogschaduw al veel gedragen, want de kleur vind ik echt prachtig en de oogschaduw is goed gepigmenteerd.

f+ojuli2014b

Flormar Dual 2 Effect mascara

Deze mascara heb ik deze maand echt elke dag gebruikt. Hij maakt mijn wimpers heel lang en geeft ze volume. Ik vind het echt onwijs handig dat het niet alleen een mascara is, maar ook een oogmake-up remover.

handtas3

Catrice Mattifying Oil Control Paper

Volgens mij heb ik dit product deze maand overal mee naar toe genomen, haha. De papiertjes matteren mijn huid supersnel en zijn echt ideaal voor in je handtas.

handtas1

Andrélon Go For Texture Creme Wax

Dit product komt uit de Pink Collection van Andrélon. Ik kocht hem een paar maanden geleden bij Etos voor maar €0,50 (ik krijg het stickertje er niet meer af :p). Nu ik wat korter haar heb, gebruik ik de wax heel vaak. Het geeft wat meer structuur aan mijn haar en verstevigt het ook nog eens.

f+ojuli2014e

Opgemaakt

Ik heb eigenlijk maar één product opgemaakt deze maand en dat is de Oil & Care shampoo van Andrélon. Ik heb de shampoo gebruikt in combinatie met de conditioner, maar die is nog niet op. De shampoo helpt heel goed tegen pluizig en droog haar en heeft een lekkere geur.

f+ojuli2014a

Dit waren dan alweer al mijn favoriete en opgemaakte producten van de maand juli. Ik beloof dat het er de volgende keer wat meer zullen zijn!

Geef een reactie

