Haren geverfd

Beauty, Persoonlijk

Al maanden geleden had ik haarverf gekocht, maar ook echt mijn haren verven bleef ik maar uitstellen. Woensdagavond heb ik het eindelijk gedaan en ik ben superblij met het resultaat. Hieronder zie je de kleur waarin ik mijn haren heb geverfd.

haarverf1Juist! Ik heb mijn haren nougat bruin geverfd. Dit is kleur 66 – Peru van Country Colors (Schwarzkopf). De haarverf is niet permanent, maar semi-permanent. Dat betekent dat de kleur na een aantal wasbeurten vervaagt en dus ongeveer 28 wasbeurten blijft zitten.

haarverf

Ik vind deze kleur veel mooier dan mijn eigen haarkleur. Deze kleur staat ook beter bij mijn gezicht en ik vind dat ik er daardoor iets gezond uitzie.

In Duitsland is haarverf veel goedkoper dan in Nederland, dus ik raad jullie echt aan om het daar te kopen. Ik gebruik zelf meestal semipermanente haarverf van Country Colors (Schwarzkopf) of van Movida (Garnier) en die kosten minder dan €4,-.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe haarkleur?

2 gedachtes over “Haren geverfd

Geef een reactie

