Nieuwe producten Catrice najaar 2014

Beauty

In het najaar worden er nieuwe producten aan het assortiment van Catrice toegevoegd. Elk jaar worden er wat producten uit het assortiment gehaald en verschijnen er een aantal nieuwe en/of aanvullende producten. Er zitten echt hele leuk dingen tussen dit seizoen/jaar, waar ik erg benieuwd naar ben. Ik denk dat jullie ook wel benieuwd zijn naar de nieuwe producten, dus lees en kijk maar snel verder!

catrice0

catrice01

Catrice komt met een nieuwe foundation. De Nude Illusion Make Up (€7,59) ziet er erg mooi uit in de glazen flacon. Het schijnt een lichte foundation met een optimale matterende dekking te zijn. De foundation belooft langhoudend en hydraterend te zijn. Helaas gaat de BB Alround Foundation uit het assortiment. Dit vind ik heel jammer, want ik gebruik dit product bijna elke dag. Gelukkig heb ik er afgelopen week nog een kunnen scoren met 50% korting. De nieuwe foundation zal verkrijgbaar zijn in vier kleuren.

Ook zal de nieuwe 3 in 1 Skin Tone Adapting Make-Up (€6,99) in het assortiment van Catrice komen. Jammer genoeg zijn hier nog geen afbeeldingen van, maar ik weet wel dat hij in een plastic tube zit. De foundation belooft kleur en verzorging te geven en zich aan te passen aan de huid.

facepowders

Waarschijnlijk ben ik het meest benieuwd naar dit product! De Colour Correcting Mattifying Powder (€4,59) ziet er onwijs tof uit door de pastelkleurtjes die erin verwerkt zijn. De kleuren zul je op je gezicht niet meer zien, want ze zijn alleen maar bedoeld om roodheid te neutraliseren en je huid mat te houden.

Er komt een nieuwe kleur van het All Matt Plus Shine Control Powder (3,59). Dit is gewoon een matterende poeder.

concealersblush

Catrice komt met aardig wat nieuwe tinten. Zo zal er een extra tint (005) van de Cover Stick (€2,99), de nieuwe tint Mandy-rine van de Defining Blush (€3,59) en een nieuwe tint (025 – Rosy Sand) van de Camouflage Cream (€2,99) verschijnen.

lipglosspencilconcealer

Ook de Infinite Shine Lip Gloss (€2,99) komt met de nieuwe tint Peach Paradise. En bij de Kohl Kajal-potloden (€1,99) wordt ook nog een tint (Cleopetrol) toegevoegd. Mijn favoriete concealer, de Re-Touch Light Reflecting Concealer (€3,99),  krijgt er nog een tint (005) bij.

catrice04

Yeah! De Beautytifying Lip Smoother (€3,59) is een compleet nieuw lipproduct van Catrice.Dit is een lipgloss die belooft je lippen te egaliseren. Er zullen drie subtiele, glanzende kleuren van de lipgloss verkrijgbaar zijn.

eyelinerspencils

Dan komen er van de Longlasting Lip Pencils (€1,99) nog twee nieuwe tinten bij, namelijk de tinten Vintage Rose en Sweet Nothing. De nieuwe kleur Red-Volution zal worden toegevoegd aan de Made To Stay Smoothing Lip Polish (€4,99). Dit is een prachtige rode kleur! Vanaf nu zal de Pure Shine Colour Lip Balm (€4,99) te koop zijn in de kleur Feels Like Silk. Daarnaast zullen er twee nieuwe eyeliners verkrijgbaar zijn: de Longlasting Eye Pencil Waterproof (€2,39) en de Multi Syle Matt Eyeliner (€3,59). Omdat ik heel erg tevreden ben over andere eyeliners van Catrice, kan ik niet wachten om deze twee uit te proberen!

catricelipsticks.jpg

Zoals elk jaar zullen er een paar nieuwe lipkleurtjes bijkomen. Aan de Ultimate Shine Lip Colour-serie (€3,99) worden de tinten Chestnut Tree en Pink A Berry toegevoegd en aan de Ultimate Colour Lip Colour (€3,99) de kleuren MATTadorMATTraction en In A Rose Garden. Ook de Ultimate Shine Gel Lip Colour (€3,99) serie wordt uitgebreid met de kleuren Better Than Nude en Sweet Macaron.

catricenewmascaras

Misschien hebben jullie wel gemerkt dat er een aantal mascara’s uit het assortiment van Catrice weggaan. Maar niet getreurd, want er komen twee nieuwe mascara’s bij. De Ultimate Lash Maximizer Mascara (€4,89) verschijnt dit seizoen in een waterproof versie. Ook zal de Lash Extension Volume Mascara (€3,99) toegevoegd worden. Dan komen er ook nog de Lash Extension Fibers (€4,59). Dit zijn een soort kleine, losse vezeltjes die je aanbrengt met behulp van een kammetje tussen twee laagjes mascara. Ik heb vroeger een vergelijkbaar product van essence gehad, maar die beviel me helaas niet zo goed.

Catr. Duo Eyeshadow Brush

Je kan dit najaar ook een nieuw kwastje in het assortiment van Catrice vinden. De Duo Eyeshadow Brush (€2,89) heeft aan de ene kant lange haartjes en aan de ander kant wat kortere haartjes. Handig toch?

liquidmetales

Waarschijnlijk hebben jullie wel eens gehoord van de Liquid Metal Eyeshadows (€3,99), want deze zijn zeer bekend. Ik heb zelf ook een aantal kleuren uit die serie en ik kan jullie vertellen dat ze enorm gepigmenteerd zijn. Daarom ben ik heel blij dat de kleuren What Do You Sea en Underworld Evobluetion binnenkort in de schappen zullen liggen.

catrice06

Elk seizoen worden er een aantal nieuwe Absolute Colour Mono Eyeshadows (€2,89) in de schappen gelegd. Dit seizoen in de kleuren My Name Is P’Earl, I Wear My Plum Glasses At Night, Blues Almighty, Lilac Maniac en Petrolling Stones. Ik zie er hele mooie kleuren tussen zitten.

catrice07

Ook de Velvet Matt Eyeshadow (€3,99) is een nieuw product van Catrice. In totaal zullen er zes kleuren verschijnen: Vanillaty Fair, Pink-Up Girls, Jump Up And Brown…, Al Burgundy, Welcome To Greysland en Moss Wanted Colour. Zelf hou ik heel erg van matte oogschaduw, dus ik ben super blij met deze nieuwe oogschaduws. Ik heb gehoord dat de oogschaduws heel gepigmenteerd zijn en een fijne textuur hebben.

catriceluxurylaquers.jpg

Ik ben zelf niet zo’n fan van bijzondere nagellakjes, maar deze zien er toch wel heel leuk uit! We kunnen van de Luxury Laquers Million Brilliance (€3,59) lijn de lakjes It’s Showtime, Blue Skyfall, Let’s Get Lost In Vegas, Lost ‘n Roses, Plum Fiction, Bronze Upon A Time, Stars & Stories en My Big Green Wedding verwachten.

Catrice Ombre Top Coat 01 Colour of Change

Wow! Met de Ombre Top Coat (€2,99) kun je de tint van je nagellak aanpassen en daarmee dus een ombre effect creëren. Het lijkt me heel leuk om hiermee te experimenteren.

catrice ultimate colour nail laquer

Natuurlijk kunnen een paar nagellakjes uit de gewone serie Ultimate Nail Lacquers (€2,99) niet ontbreken. Ik vind alle kleurtjes heel mooi en perfect voor in de herfst. Deze nieuwe kleuren kan je in het najaar in het assortiment van Catrice vinden: First Class Up-Grape, Out Of The Dark, Greige! The New Beige, Must Have Steeletto, Mint The Gap, It’s Time For Lovender, Be My Violetine, Blue And A Half Men en Greyday, Greyday!.

Alle bovenstaande producten van Catrice zullen vanaf augustus verkrijgbaar zijn bij onder andere Kruidvat en Trekpleister. Ik ben echt onder de indruk van alle producten, want er zitten mooie dingen tussen die ik graag wil hebben.

Foto’s en informatie komen van Vera Camilla (www.veracamilla.nl) en Pinky Polish (www.pinkypolish.nl). 

Welk product willen jullie graag uitproberen?

 

Een gedachte over “Nieuwe producten Catrice najaar 2014

Geef een reactie

