Weekendje Rotterdam

Persoonlijk

Afgelopen weekend ben ik samen met mijn moeder naar Rotterdam geweest. Ik laat jullie vandaag weten wat ik daar allemaal heb gedaan.

Zaterdag

Al vroeg in de ochtend namen we zaterdag de trein naar Rotterdam. Toen we daar aankwamen zijn we gelijk naar ons hotel gegaan om onze bagage daar af te zetten. Daarna zijn we de stad ingegaan om ergens wat te eten en drinken.

Rotterdam2

Na even uitgerust te hebben, waren we klaar om te winkelen. En dat hebben we eigenlijk de hele dag gedaan. Tussen de middag hebben we nog wat gegeten en gedronken bij La Place.

Rotterdam6

Ook zijn we nog even langs de markthal geweest. Helaas kon je nog niet zoveel zien.

Rotterdam4

Rond 15:00 hadden we de meeste winkels wel gehad. We hebben toen een lekkere smoothie gehaald bij Eazie. Ik had de smoothie ‘summer sunset’ met aardbeien, appels en mangosap.

Rotterdam7

’s Avonds zijn we naar de Euromast geweest. We gingen helemaal tot de 185 meter hoge top en vanaf daar had je een prachtig uitzicht.

Rotterdam1Daarna zijn we weer teruggegaan naar het hotel.

Zondag

Op zondag hebben we eerst lekker ontbeten in het hotel. Na het ontbijt hebben we onze hotelkamer opgeruimd en de koffer weer ingepakt.

Nadat we bij Starbucks wat hadden gedronken, namen we de trein naar Rotterdam Alexander. We hebben daar lekker gewinkeld bij onder andere de Primark.

Aan het eind van de middag zijn we weer teruggegaan naar Rotterdam om onze koffer op te halen en nog een paar kleine winkeltjes te bezoeken. Rond 16:00 hebben we de trein terug naar huis genomen.

Rotterdam8

Ik heb een heel leuk weekend gehad en lekker veel geshopt. Jullie kunnen binnenkort een shoplog verwachten!