Sleek blush Rose Gold (926)

Beauty

Na vele positieve verhalen over de blushes van Sleek gehoord te hebben, heb ik er eindelijk zelf een gekocht. Afgelopen weekend was ik in Rotterdam en daar kocht ik Rose Gold. Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen.

sleek4

De Sleek Blush wordt verpakt in een mooi zwart mat rechthoekig doosje met in glans ‘Sleek’ erop. Ik vind de verpakking van de blush erg mooi, want het ziet er strak en chic uit. In het doosje zit ook een spiegeltje, dus je kan de blush makkelijk ergens mee naartoe nemen.

sleek1

Op de achterkant vind je de kleur en de ingrediënten.

sleek2

Rose Gold is een schitterende perzikkleurige blush met gouden glitters. Ik vind de kleur echt prachtig! Hij lijkt best wel op Nars Orgasm, alhoewel die wat meer roze is.

sleek3

De blush is heel gepigmenteerd en makkelijk te blenden. Ook wordt hij totaal niet poederig als je er met je kwast ingaat. Daardoor is de blush lekker makkelijk aan te brengen op je gezicht. Rose Gold geeft je gezicht een mooie glow en een warm effect. Ik denk dat de blush goed bij elke huidskleur past.

sleek5

Ik heb de blush van Sleek gekocht voor €5,50 bij Shop!nBox in Rotterdam. In deze winkel kunnen webshops een etalagebox huren om hun producten in aan te bieden. Mijn blush komt van de webshop www.alicejo.com.

Wat is jullie favoriete blush van Sleek?

Een gedachte over “Sleek blush Rose Gold (926)

Geef een reactie

