Nagellak Tag

Beauty

Op verschillende blogs zag ik de ‘Nagellak Tag’ voorbijkomen en dit leek mij een hele leuke tag om te doen. Ik ben dol op nagellak en ik gebruik het ook al heel lang, dus deze tag leek me wel passend. Laten we snel beginnen!

nagellak tag7_bewerkt-1

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?

Op dit moment zitten er 50 nagellakjes in het mandje waarin ik mijn lakjes bewaar, maar aangezien er ook nog een paar door mijn kamer slingeren, zal mijn stash ongeveer 60 lakjes tellen. Dit zijn er, naar mijn mening, niet extreem veel, maar toch aardig wat.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Dat is essence! Ik heb daar nu 16 lakjes van. Er is geen een ander merk waarvan ik er zoveel heb. De lakken van essence zijn fijn en lekker goedkoop!

nagellak tag6

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Over het algemeen heb ik veel verschillende kleuren, maar de kleur die het meeste voorkomt is toch wel roze. Roze is gewoon een mooie kleur en past bij veel van mijn kleding.

nagellak tag4

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Ik heb geen donkergroene, donkerblauwe en gele lak. Ook bezit ik geen crackle nagellak meer, want ik heb het een beetje gehad met die trend.

5. Welke nagellak draag je het meest?

Dat verschilt echt per seizoen, maar pastelkleurtjes draag ik het hele jaar door. En dan het liefst op elke nagel een andere kleur!

loreal5

6.  Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?

Geen! Ik ruim mijn stash regelmatig op en ik probeer lakken die niet meer goed zijn en/of die ik niet mooi meer vind weg te doen.

7. Gebruik je base- en topcoat?

Ja. Behalve als ik bezig ben met swatches, want dan kost het me gewoon (te) veel tijd. Het is heel belangrijk om altijd een base- en topcoat te gebruiken, want zo bescherm je je nagels (en de lak). Ik gebruik meestal de P2 Long Lasting Base Coat en de Rimmel London Pro Super Wear Ultra Shine Topcoat en die vind ik allebei heel fijn werken.

8. Stempel je liever of doe je nail art uit de losse hand?

Geen van beide! Ik hou niet zo van nail art, omdat ik er heel slecht in ben en er te weinig geduld voor heb.

9. Houd je van glitters en shimmers of heb je liever een crème finish?

Ik ga het liefst voor een crème finish, want glitters en shimmers zijn niet zo mijn ding.

10. Voel je je kaal zonder nagellak?

Ja, best wel. Ik draag het liefst elke dag nagellak, want dat staat gewoon een stuk verzorgder. Ik vind het wel fijn om af en toe een wat minder felle kleur te dragen, zoals onderstaande van O.P.I.

nagellak tag3

11. Welke nagellak draag je op dit moment?

Lavender Lies (554) van Maybelline Color Show. Dit is een mooie paarse kleur.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

3! Ik heb twee lakjes van Maybelline gekocht en een van essence.

Zo, dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie hem met plezier hebben gelezen. Laat me het weten als je de tag ook hebt gedaan, want dan wil ik die graag lezen.

 

4 gedachtes over “Nagellak Tag

Geef een reactie

