Shoplog Rotterdam

Beauty, Fashion

Laatst was ik een weekendje in Rotterdam en daar heb ik veel geshopt, zowel kleding als beautyproducten. Ik ben echt blij met mijn nieuwe aanwinsten en daarom heb ik vandaag een shoplog voor jullie.

Shoplog Rotterdam

Laten we beginnen met de kleding!

Primark

Bij de Primark kreeg ik deze prachtige korte jumpsuit van mijn moeder. Ik had nog geen jumpsuit, dus ik ben hier blij mee.

P1180204

P1180209_bewerkt-1De jumpsuit kostte €7,-.

Ik kocht ook mijn allereerste kimono en ik ben er onwijs blij mee. Hij staat super tof en was maar €13, dus ik moest hem wel meenemen.

P1180212_bewerkt-1Bloemenprintjes vind ik altijd leuk!

P1180213_bewerkt-1Een paar zwarte gympen zijn altijd handig! Voor €3,- kocht ik onderstaand paar bij de Primark.

shoplog rotterdam 7Ik kon wel weer wat sokken gebruiken en daarom kocht ik een setje. Deze waren echt heel goedkoop: vijf paar voor €1,-.

shoplog rotterdam 1Bershka

Dit topje kocht ik in de sale voor maar €4,95. Toen ik dit topje in Rotterdam aanhad, begonnen een paar keer random mensen ‘But first, let me take a selfie’ te zingen haha.

P1180225Ik had nog niet genoeg topjes *kuch* en daarom kocht ik er nog een bij Bershka. Dit topje heeft schattige kanten details.

P1180219Ook dit topje kostte maar €4,95.

P1180224New Look

Een tijdje geleden was ik in Rotterdam met school en toen zag ik deze leuke korte top. Ik vond hem toen een beetje duur (€17,99), maar nu was hij in de sale voor €9,-. Bij de kassa kreeg ik te horen dat ik nog 30% extra korting kreeg, dus uiteindelijk was het topje nog maar €6,30.

P1180215Weer een bloemenprintje…

P1180216_bewerkt-1Het topje heeft schattige bolletjes aan de onderkant. Nu maar hopen dat die er niet af zullen vallen!

P1180217

Sacha

Al een tijdje wilde ik graag een nieuwe portemonnee en die vond ik bij Sacha voor €2,95. En natuurlijk heeft deze portemonnee een bloemenprintje.

shoplog rotterdam 3

Ik moest natuurlijk ook nog wat beautyproducten scoren. 😉

essence colour & go nail polish – 106 free hugs

Dit kleurtje is volgens mij heel populair, want ik zie hem op heel veel blogs voorbijkomen. Ik vond de kleur ook wel heel leuk en dus heb ik hem bij het Kruidvat meegenomen voor €1,69.shoplog rotterdam 6Sleek blush – 926 Rose Gold

Hier hebben jullie al een review van kunnen lezen op mijn blog, dus als je meer over dit product wilt weten kun je hier de review bekijken.

shoplog rotterdam 4shoplog rotterdam 5Dit was mijn shoplog! Jullie weten nu dat ik verslaafd ben aan bloemenprintjes, haha. Wat vinden jullie van mijn nieuwe items? Ik ben in elk geval heel blij met alles en ik kan niet wachten om het allemaal te dragen en uit te proberen.

 

3 gedachtes over “Shoplog Rotterdam

Geef een reactie

