L’Oréal Paris Color Riche – Le Vernis Les Blancs

Beauty

L’Oréal Paris kwam begin maart met een schitterende collectie nagellakken. Le Vernis Les Blancs bestaat uit tien bleke pastelkleurige lakjes. Ze zijn allemaal net niet wit, off white dus. Vandaag swatch ik voor jullie vijf nagellakken uit de collectie.

loreal5

 

loreal4 Van links naar rechts: 850 Lemon Meringue – 858 Ocean Porcelaine – 859 Gourmandise – 852 Pistachio Drage – 857 Chantilly Lace

Meestal zijn hele lichte kleuren nagellak transparant en dekken ze dus niet goed en ook lakken ze vaak nogal streperig. Daarom ben ik zeer benieuwd naar deze lakken. Pastelkleurtjes vind ik heel leuk staan op mijn nagels. Doordat de lakjes off white zijn, zullen je handen wat bruiner lijken. Zelf word ik niet snel bruin, dus dit zijn goede kleuren voor mij!

De verpakking van de lakken vind ik heel schattig. De gouden dop geeft ze een luxe uitstraling.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van links naar rechts: 852 Pistachio Drage – 850 Lemon Meringue – 857 Chantilly Lace – 859 Gourmandise – 858 Ocean Porcelaine

850 Lemon Meringue

Lemon Meringue is een hele lichte, zachte gele kleur. Het heeft een beetje dezelfde kleur als citroenijs. Ik vind dit een hele mooie kleur en hij dekt goed met twee laagjes.

852 Pistachio Drage

Deze lichtgroene kleur is perfect voor in de zomer en doet me denken aan pistachenootjes. Ook deze dekt prima met twee laagjes nagellak.

857 Chantilly Lace

Een simpele witte lak. Niet veel witte lakjes dekken goed, maar deze wel. Als je nog op zoek bent naar een witte nagellak raad ik je deze zeker aan!

859 Gourmandise

Dit is een lak in een lichtpaarse kleur met een roze ondertoon. Hij oogt op je nagels heel lieflijk en snoeperig. De lak dekt super.

858 Ocean Porcelaine

Een schattige babyblauwe kleur die ook weer goed dekt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van links naar rechts: 859 Gourmandise – 857 Chantilly Lace – 850 Lemon Meringue – 852 Pistachio Drage

Je kunt echt merken dat de nagellakken van goede kwaliteit zijn. Ze dekken allemaal prima met twee laagjes, lakken niet streperig en drogen snel op. Ik ben echt heel enthousiast over deze lakjes! Mijn favorieten van de collectie zijn Pistachio Drage en Lemon Meringue.

De flesjes kosten €6,- per stuk, maar ik raad je niet aan om ze allemaal te kopen aangezien ze nogal veel op elkaar lijken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat is jullie favoriete kleur uit deze collectie?

Geef een reactie

