Catrice Metallure C02 Alluring Pink Lip Colour

Beauty

Metallure, zo heet de nieuwe Limited Editon van Catrice die bestaat uit drie lipsticks, drie oogschaduws, vijf nagellakjes, een mascara topper & liner en een prachtige bronzer. Ik kocht alleen een lipstick in de kleur C02 Alluring Pink, een felroze tint. De lipstick ziet er echt prachtig uit in zijn koperkleurige huls, maar zal hij ook goed werken?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals ik al zei, ben ik echt helemaal weg van de verpakking van lipstick. De lipstick zit dus in een koperkleurige huls en op de dop staat een soort van spinnenwebprint.

Niet alleen de verpakking, maar ook de kleur van de lipstick ziet er prachtig uit. Het is echt een hele felle kleur roze. De laatste tijd draag (en koop) ik veel vaker lipsticks en knalkleurtjes mogen natuurlijk niet ontbreken in mijn stash.

OLYMPUS DIGITAL CAMERALaten we eens kijken hoe de lipstick eruit ziet op mijn lippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAWauw! Echt een prachtige kleur! De structuur van de lipstick is lekker romig en hij voelt zacht aan op mijn lippen. Ik heb het idee dat de lipstick mijn lippen ook echt verzorgt, want ik krijg geen last van droge lippen en velletjes en dat probleem heb ik soms wel bij andere lipsticks.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADe lipstick is dus ook nog verkrijgbaar in twee andere tinten: Alluring Red en Metalight. Alluring Red vind ik ook een hele mooi kleur. Metalight is een prachtige nudekleur, maar helaas staan nudekleuren mij niet zo goed. De lipsticks kostten €3,99 per stuk.

De Limited Edition is deze maand (augustus) te koop bij onder andere Kruidvat en Trekpleister. Alle producten zijn onder de €5,-, goed betaalbaar dus!

Heb jij al een product uit de Limited Editon gekocht?

 

Geef een reactie

