Shoplog Maybelline, essence en Catrice

Beauty

Veel producten van onder andere Maybelline, essence en Catrice gaan binnenkort het assortiment uit (of worden vernieuwd) en dat merk je goed. Bij Kruidvat, Trekpleister en Etos is er enorm veel sale. Ik kocht veel dingen en die ga ik jullie vandaag laten zien. Daarnaast geef ik mijn mening over sommige producten en laat ik wat swatches zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maybelline

Lipstick Color Sensational 190 Brilliant Cherry €2,50

Wauw, wat is dit een mooie kleur! Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete lipstick wordt.

P1180270 De swatches zien er prima uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERANailpolish Color Show 554 Lavender Lies €1,-

Nagellakjes voor €1,- kan je toch niet laten liggen? Al helemaal niet als ze van Maybelline zijn.

P1180264Deze mooie paarse kleur dekt goed.

P1180311Nailpolish Color Show 244 Chic Chartreuse €1,-

Ook dit lakje moest ik meenemen. Ik had nog niet zo’n kleur en ik vond hem wel vrolijk.

P1180265Heel goed dekt het kleurtje niet, dus je moet een extra laagje aanbrengen.

P1180313Catrice

Pure Shine Color Lip Balm 070 I Don’t Red It €1,-

shoplog etos en kruidvat 3Mijn favoriete rode lipstick van essence (44 Almost Famous) is deze week kapot gegaan. Jammer! Maar gelukkig vond ik deze gekleurde lippenbalm van Catrice, die op het eerste gezicht erg veel op mijn oude lipstick lijkt.

shoplog etos en kruidvat 1Hopelijk is de kleur niet te fel!

shoplog etos en kruidvat 2Er komt niet veel kleur van de lippenbalm af, maar voor mij is dat perfect. Ik ben heel tevreden over de lippenbalm.

 Kohl Kajal 150 Purple Du Soleil €0,50

P1180371Een paarse oogpotloodje leek me wel wat. Of ik hem ook echt veel ga dragen weet ik nog niet, maar het is in elk geval een mooie kleur.

P1180375Ook hiervan zien de swatches er goed uit!

essence

Gel-look Top Coat €0,90

shoplog etos en kruidvat 5 Deze topcoat moet ik nog testen. Ik ben heel benieuwd!

3D Eyeshadow 03 irresistible first love €1,45

shoplog etos en kruidvat 7Ik had nog geen één 3D oogschaduw van essence, dus ik nam er gelijk twee mee. Deze kleurtjes vind ik heel schattig.

P1180353Er komt lekker veel pigment van de oogschaduws af.

3D Eyeshadow 11 irresistible fox-trott €1,45

shoplog etos en kruidvat 8Ik vond deze tinten heel mooi. Ze zijn perfect voor een natuurlijke look.

P1180352 Longlasting Lipstick 08 Colour Crush €1,20

P1180361Gek genoeg had ik nog geen lipstick in een felroze kleur. Ik vond dit kleurtje er mooi uitzien en ik had veel goede reviews over deze lipstick gelezen.

P1180364Een hele mooie roze kleur! Al te veel pigment komt er niet van de lipstick af, maar dat vind ik niet zo erg.

Wow! Ik heb er echt heel veel nieuwe beautyproducten bij. Alle producten die ik tot nu toe al heb gebruikt bevallen me zeer goed.

Hebben jullie ook lekker veel beautyproducten in de sale geshopt?

6 gedachtes over “Shoplog Maybelline, essence en Catrice

Geef een reactie

