Rituals Happy Hands Mandarin & Mint Hydrating Hand Lotion

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMijn ouders waren vorige week een paar dagen in België en ze namen daar wat dingen van Rituals voor mij mee, waaronder deze handcrème. Ik had de handcrème al een keer eerder gezien in Rotterdam, maar toen had ik hem niet gekocht, dus ik was super blij toen ik deze kreeg. Natuurlijk moet ik er een review voor jullie over schrijven!

De Rituals Happy Hands Hydrating Lotion is geschikt voor de normale tot droge huid. Een tube bevat 75 milliliter en kost €8,50.

De geur van de handcrème is echt hemels, haha. Hij ruikt dus naar mandarijn en munt en ik kan gewoon niet beschrijven hoe heerlijk de geur is. Eerlijk gezegd ben ik een beetje verslaafd aan de geur, want ik smeer mijn handen constant in met de crème. De geur is wel een beetje apart, dus je moet er echt van houden.

De ingrediënten: AQUA/ WATER, GLYCERIN, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, ETHYLHEXYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, CYCLOPENTASILOXANE, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, CYCLOHEXASILOXANE, PARFUM/ FRAGRANCE, CITRUS RETICULATA (MANDARIN) PEEL OIL, MENTHA ARVENSIS (MINT) LEAF OIL, PHENOXYETHANOL, CETEARYL GLUCOSIDE, SODIUM POLYACRYLATE, ALLANTOIN, TETRASODIUM IMINODISUCCINATE, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, ALPHA−ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, METHYLISOTHIAZOLINONE, SODIUM HYDROXIDE.

OLYMPUS DIGITAL CAMERANormaal ben ik geen groot fan van handcrème, want ik hou er niet van als mijn handen heel vettig aanvoelen. Maar bij deze handcrème heb ik helemaal geen last van vettige handen. Mijn handen voelen alleen zacht en gehydrateerd aan, dus dat vind ik echt geweldig. De handcrème trekt supersnel in, wat ook heel fijn is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAWat ik jammer vind, is dat de geur van de handcrème redelijk snel weer van mijn handen is verdwenen. Mijn handen blijven wel langere tijd lekker zacht.

Kortom is de Happy Hands Mandarin & Mint Hydrating Hand Lotion van Rituals een hele fijne handcrème met een heerlijke geur. Ik ben zo tevreden over dit product, dat ik waarschijnlijk wel een nieuwe ga aanschaffen als deze op is.

7 gedachtes over “Rituals Happy Hands Mandarin & Mint Hydrating Hand Lotion

Geef een reactie

