Spam je blog!

Persoonlijk

P1180483

Hi allemaal! Veel van mijn lezers hebben ook een blog en daarom leek het mij wel leuk om een ‘spam je blog’ artikel te maken. Normaal is spammen nogal irritant, maar onder dit artikel mag het! Jullie krijgen zo de kans om je eigen blog te promoten. Laat bij de reacties je blog achter en vertel er iets over. Je mag zo vaak spammen als je wilt. Ik zal elke blog bekijken, want ik ben erg benieuwd naar jullie blogs. 

Spam er maar op los!

Liefs,

Karlijn 

18 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Cool! Thanks voor het spammen. Ik ben Madeleine en blog over alles wat ik leuk vind :). Verder heb ik m’n eigen katoenen tas ontworpen die ik ook verkoop 🙂 (heb een tijdelijke actie dat ik m’n tas nu gratis verzend binnen nl) verder ben ik actief op instagram & Twitter: madebyleine_____ & Facebook: madebyleine! Ik plaats regelmatig foto’s /updates. 🙂 mijn blogadres is: http://www.madeleinelifestyle.wordpress.com ! Dankje voor t spammen!

    Like

  2. Hey! Ik blog en maak YouTube filmpjes over beauty, fashion, lifestyle en alle andere dingen die ik leuk vind. Voor meer indruk van mijn blog, ga naar m’n site 😀 isalikesisablogs.blogspot.nl

    Like

  3. Hi wat leuk dat je nu even mag spammen 😛 XD. Ik ben Anouk, 13 jaar en ben pas aan een site begonnen ik weet niet al te veel wat ik moet vertellen of wat ik er op moet zetten. Maar van make up weet ik niet veel (vandaar dat ik het daar niet over heb) missen kunnen we elkaar tips geven over onze sites als je dat ook leuk lijkt. 😀

    Mijn site : http://www.1month1week1day.jimdo.com

    Groetjes xx

    Like

  4. Super dat we mogen spammen! Ik ben Luna, ik ben 13 jaar oud en ik blog voornamelijk over beauty en makeup. Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje zou nemen op mijn blog; life-gloss.blogspot.nl ! Alle bloggers (jij natuurlijk ook Karlijn! 😉 ) veel plezier en succes met bloggen ♥ Groetjesss

    Like

  5. Leuk dat we mogen spammen!
    Met veel liefde schrijf ik artikelen op mijn blog dat beautystuffwithhester.blogspot.nl heet. Ik schrijf over alles wat ik leuk vind! Neem zeker eventjes een kijkje en vergeet geen reactie achter te laten:)
    liefs,
    hester

    Like

  6. Fijn dat we mogen spammen! Ik ben Evy en ik schrijf op http://www.mbfl.blogspot.com. Ik schrijf artikelen over make-up, beauty, fashion en lifestyle. Mijn lifestyle bestaat vooral uit dansen. Ergens in mei ben ik met mijn team Nederlands kampioen geworden en zondag hebben we weer onze eerste wedstrijd van dit seizoen. Bij Fashion moet je denken aan OOTD’s, want ik heb zo mijn eigen stijl. Verder plaats ik veel reviews, af en toe beauty-tips, DIY’s en nog veel meer!
    Ik zou het tof vinden als je een kijkje neemt.
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/10563199
    xxx

    Like

Geef een reactie

