Update over mijn blog

Persoonlijk

Hi iedereen! Vandaag geef ik jullie een update over mijn blog, omdat er vanaf maandag 1 september wat dingen zullen veranderen. Het zijn niet alleen maar leuke veranderingen, maar ik wil het jullie toch laten weten. Lees snel verder voor meer info!

Helaas zal ik wat minder gaan uploaden! Volgende week maandag (1 september) is mijn vakantie afgelopen en moet ik weer gewoon naar school. Ik wil me echt goed op school kunnen focussen en dat kan niet als ik zoveel artikelen moet schrijven. Daarom zal ik vanaf 1 september nog maar vier keer per week een artikel plaatsen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Daarnaast wil ik ook wat regelmatiger artikelen gaan posten, want dit lijkt me veel fijner voor mijzelf en voor jullie. De dagen dat ik een artikel zal publiceren zijn dinsdag, woensdag, vrijdag en zondag. Natuurlijk kan het voorkomen dat er af en toe een extra artikel zal verschijnen op maandag, donderdag of zaterdag, maar dan zal ik jullie dit laten weten via Instagram. Mijn artikelen zullen elke dag rond 6 uur ’s ochtends online komen. Ik denk dat jullie het best fijn vinden dat ik wat regelmatiger artikelen ga publiceren, want zo weten jullie precies wanneer jullie een kijkje moeten nemen op mijn blog. 😉

Sorry voor dit saaie en korte artikel, maar ik vond het echt nodig om jullie over deze dingen te informeren. Morgen staat er weer een leuk artikel voor jullie klaar. 🙂 Als jullie trouwens nog verzoekjes voor een artikel hebben, laat het me dan weten! Ook tips over mijn blog zijn altijd welkom. De regels gaan pas vanaf maandag 1 september in, dus komende week kunnen jullie nog lekker genieten van mijn onregelmatige posts. 😉

Liefs,

Karlijn

 

 

 

4 gedachtes over “Update over mijn blog

Geef een reactie

