Lady Six Zero’s – Eau de Parfum

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De frisse geur van het luchtje Lady Million van Paco Rabanne vind ik echt heerlijk! Helaas is dit parfum niet heel goedkoop. Toen ik afgelopen weekend met een vriendin bij de Action was, zag ik daar Lady Six Zero’s. Ik moest een beetje lachten om de naam. Een beetje fout, maar wel grappig. Het goedkope parfum deed me erg aan Lady Million denken. Zou dit een goede dupe zijn? Let’s find out!

De flacon ziet er best wel chic uit, wat voornamelijk komt door de gouden dop. In de flacon zit 100 milliliter parfum, dus het is een aardig grote fles. Ik raad wel aan om de parfum veel te gebruiken, want goedkope parfum begint vaak al snel naar alcohol te ruiken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De geur van het luchtje lijkt erg op die van Lady Million: fris, vrouwelijk en bloemig. Ik kan niet zo goed beschrijven waar de geur nou precies naar ruikt, maar het is in elk geval erg lekker. 🙂 Het fijne aan de geur is dat hij niet al te zwaar is, wat ik persoonlijk nogal fijn vind.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helaas blijf ik de geur niet de hele dag ruiken. Als ik wil dat de geur de hele dag blijft hangen, moet ik hem wel nog een keertje opspuiten. Dit is niet heel handig, maar voor het kleine prijsje van de parfum mag ik niet klagen. Ik denk dat ik een parfum verstuiver ga kopen, zodat ik de parfum makkelijk mee kan nemen in mijn handtas. Want, zeg nou zelf, die grote flacon meenemen is niet al te praktisch.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit luchtje is echt een aanrader voor mensen die, net als ik, gek zijn op Lady Million van Paco Rabanne. Voor een klein prijsje heb je een soortgelijke parfum. Ik ben er echt gek op!

Lady Six Zero’s is nu te koop bij de Action voor €2,85.

7 gedachtes over “Lady Six Zero’s – Eau de Parfum

Geef een reactie

