Shoplog sieraden Zeeman

Fashion

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze week heb ik (te) veel dingen gekocht, waaronder aardig wat sieraden. Ik kocht in totaal 2 kettingen en 2 ringen bij de Zeeman. Normaal loop ik eigenlijk nooit bij de Zeeman binnen, maar na een paar artikelen over hun sieraden te hebben gelezen op andere blogs moest ik toch wel een kijkje gaan nemen. En ik was echt verrast! Ik wist helemaal niet dat deze winkel zulke leuke en goedkope sieraden had! Ben jij al benieuwd naar mijn aankoopjes? Kijk en lees dan maar snel verder!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De zilveren ketting met zwarte stenen vind ik echt prachtig! Hij is simpel, maar valt toch lekker op als je hem draagt. Ik denk dat deze ketting lekker makkelijk te combineren is, dus dat is fijn. Prijs €1,99.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan kocht ik ook nog een gouden ketting. Deze is iets subtieler dan de vorige. Ik ben echt gek op deze ketting! Prijs €1,99.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb helemaal niet veel ringen, dus ik ben onwijs blij met dit exemplaar. Het is een ring die stoer is, maar tegelijk ook chic. De maten van de ringen vallen gewoon normaal. Voor mij zijn ze helaas iets te groot (ik heb dunne vingers), dus ik kan ze niet op mijn ringvinger doen. Maar ja, om een andere vinger zijn ze nog steeds heel leuk. Prijs €1,29.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En nog een ring! Deze vind ik echt prachtig! Hij matcht ook bij bijna alles, dus ik kan hem veel gaan dragen. Yay! 😀 De foto is trouwens niet heel scherp, sorry daarvoor! Prijs €1,29.

Dit waren dan de sieraden die ik heb gekocht! Ik ben heel benieuwd of jullie ook een kijkje gaan nemen bij de Zeeman. Ze hadden trouwens nog veel meer sieraden, maar, met tegenzin, heb ik deze laten liggen. Misschien neem ik volgende week nog wel eens een kijkje, haha.

 

6 gedachtes over “Shoplog sieraden Zeeman

Geef een reactie

