HEMA Curl Activator Spray

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het komt niet vaak voor dat ik een verzorgingsproduct koop bij de HEMA, maar afgelopen week heb ik dat wel gedaan. Voor maar €2 nam ik een krul versterkende spray mee die belooft je krullen mooi en veerkrachtig te maken. Ik was heel nieuwsgierig naar de spray, dus het leek me heel leuk om het voor jullie te reviewen.

Ik heb van mezelf wel wat wat krullen, maar niet heel veel. Wat meer krul kan ik dus wel gebruiken!

De verpakking is heel basic. Lelijk is het niet, maar ik had toch liever wat kleur gezien. Jammer genoeg vind ik de spray niet zo lekker ruiken, maar dit is niet heel storend. Wat ook een minpuntje is, is dat de spray heel plakkerig is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Je hoort de spray volgens de verpakking gelijkmatig over de gehele lengte van je haar te verdelen en daarna je krullen in het gewenste model te kneden. Nou, dit heb ik gedaan! Zie hieronder het resultaat.

hema haarspray

Eigenlijk ben ik best wel enthousiast over het resultaat. Misschien zie je het niet heel duidelijk op de foto, maar mijn haar krult wel wat meer. Ik vind het effect dat de spray geeft best mooi. Mijn krullen worden daadwerkelijk versterkt!

De krullen bleven bij mij een paar uurtjes zitten, dus als je de hele dag weg bent, raad ik aan om ook wat haarlak te gebruiken.

Ik had niet verwacht dat de spray mij zou goed zou bevallen. Het doet wat de verpakking belooft en dat is niet altijd het geval bij dit soort haarproducten.

Hebben jullie ook ook een verzorgingsproduct van de HEMA waar jullie erg enthousiast over zijn? Let me know!

3 gedachtes over “HEMA Curl Activator Spray

Geef een reactie

