Fall Fashion Favorites

Fashion

Fall

Vandaag zag ik op de blog van Charlotte een leuke video voorbijkomen samen met Sarah. In die video lieten zijn hun ‘Fall Fashion Favorites’ zien. Omdat mijn blog deze week in het teken van de herfst staat, leek het me leuk om mijn herfst musthaves aan jullie te laten zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik begin met deze laarsjes van de Primark! Ik heb deze nog geen maand geleden gekocht, dus waarschijnlijk zijn ze nog verkrijgbaar. Ik denk dat dit soort laarsjes echt heel handig zijn voor in de herfst! Door de zwarte kleur kun je ze makkelijk combineren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan ga ik verder met een legging. Ik heb deze legging anderhalf jaar geleden gekocht, maar nog helemaal niet veel gedragen. Eigenlijk draag ik nooit leggings, omdat ik het lastig vind om ze te combineren. Hopelijk ga ik de legging deze herfst vaker dragen, want ik vind hem wel heel leuk.Het printje op de legging is echt perfect voor de herfst en een legging zit lekker comfortabel. Deze is trouwens van de H&M.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het volgende waar ik niet zonder kan in de herfst is een trui van de Vero Moda. Deze trui is heel geschikt voor in de herfst door de prachtige groene tinten. Ik ben er helemaal gek op!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een sjaal kan natuurlijk ook niet ontbreken in mijn herfstgarderobe. Het liefst draag ik in de herfst deze mooie sjaal van Pieces. Hij staat mooi bij mijn jas en is lekker warm. Het is een colsjaal, dus je kan hem makkelijk omdoen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de Zeeman shopte ik vorige week een ketting. De ketting doet mij om de een of andere reden erg aan de herfst denken. Hij staat denk ik heel leuk bij een simpel shirtje in een echte herfstkleur, zoals okergeel of wijnrood.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat ook handig is voor in de herfst is een lekker warm, dik vest. Je kan zo’n vest snel over je outfit gooien, maar ook heel stijlvol combineren. Ik heb dit vest vorig jaar gekocht bij Vero Moda, maar dit jaar hebben ze weer nieuwe varianten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog een paar laarsjes! Haha, je kunt wel zeggen dat ik gek ben op laarsjes. Deze heb ik twee jaar geleden gekocht bij Van Haren voor maar €12,50. Alhoewel ze niet heel fijn lopen, ben ik er echt gek op. Het kleurtje past goed bij de herfst.

Zo,  dat waren mijn ‘Fall Fashion Favorites’. Ik vind dit echte musthaves voor de herfst.

Wat is jouw ‘Fall Fashion Favorite’? 

2 gedachtes over “Fall Fashion Favorites

Geef een reactie

