Ooglook: Fall Has Fallen

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze week staat mijn blog in het teken van de herfst, dus ook vandaag heb ik voor jullie een herfstachtig artikel. Ik heb een ooglook gemaakt met een paar mooie bruintinten. Lees snel verder als je wilt weten met welke producten ik deze ooglook heb gemaakt.

De producten die ik heb gebruikt:

  • Primark Loveable Luxures Eye Shadow (een lichte caramelkleur, een chocladebruine kleur, en een lichtbruine tint met glitters)
  • Max & More Eye-liner N001 Black
  • Essence Liquid Ink Eyeliner Waterproof

Je kunt voor deze look ook goed het Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice gebruiken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Je kan een oogpotloodje gebruiken, zoals ik op de eerste foto’s heb gedaan. Maar het is ook mooi om een vloeibare eyeliner te gebruiken. Ik gebruik zelf liever een oogpotlood, want dat brengt makkelijker aan en is wat minder extreem. Op de foto’s hieronder heb ik een eyeliner gebruikt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hopelijk vinden jullie de look net zo mooi als ik! Laat me weten als je nog tips hebt voor de volgende keer.

6 gedachtes over “Ooglook: Fall Has Fallen

Geef een reactie

