Essence Hello Autumn Colour Adapting Powder Blush – 01 Beauti-FALL Red

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nadat ik vorige week een review heb geschreven over de lip cream uit de nieuwe Limited Edition ‘Hello Autumn’ van Essence, heb ik vandaag een review over de Colour Adapting Powder Blush voor jullie. De ‘Hello Autumn’ LE bevat echt geweldige producten. Ik ben normaal geen groot fan van de LE’s van Essence, maar deze is toch wel heel speciaal. Deze blush belooft zich aan te passen aan de pH waarde van je huid en zo een natuurlijke roze kleur te creëren. Dat klinkt in elk geval heel bijzonder! Hebben jullie ooit al eens zo’n blush gezien? Ik niet! Ik ben benieuwd of het werkt.

Eerlijk gezegd vind ik de verpakking een beetje aan de saaie kant. Het was leuk geweest als het doosje een beetje was versierd. De kleur van de blush is, in de verpakking, heel lichtroze en bevat wat glitters. Als je de blush op het eerste gezicht ziet, zou je denken dat het een highlighter is. Ik heb de kleur 01 Beauti-FALL Red, maar er is ook nog een andere kleur verkrijgbaar. Namelijk 02 Keep Calm & Go For A Walk. Dit is een nog rozere variant. Helaas heb ik deze nog in geen enkele Kruidvat kunnen spotten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het duurt even, maar een tijdje nadat je de blush hebt aangebracht op je wangen verschijnt er een mooie lichtroze gloed. Wauw! Ik vind de kleur heel mooi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Je moet oppassen dat je de blush niet te heftig aanbrengt, want de kleur van de blush is pas na een paar minuten goed zichtbaar. De eerste keer dat ik de blush op deed, had ik veel te veel opgedaan.

De blush ziet er nog mooier uit op mijn wangen. Ik vind de kleur echt prachtig. Waarschijnlijk zal de kleur niet voor iedereen precies hetzelfde zijn als bij mij, want velen hebben een andere pH-waarde.

Ik ben heel tevreden met de blush. Hij geeft een hele natuurlijke roze kleur aan je gezicht, wat ik persoonlijk erg mooi vind. Als je daar niet zo’n fan van bent, kun je er ook voor kiezen om de blush wat heftiger aan te brengen. Je kan dus veel verschillende looks met de blush creëren.

Voor €2,59 is de Colour Adapting Powder Blush te koop bij onder andere Trekpleister en Kruidvat. Wees er wel snel bij, want de blush ligt maar tot half oktober in de winkel.

5 gedachtes over “Essence Hello Autumn Colour Adapting Powder Blush – 01 Beauti-FALL Red

Geef een reactie

