#autumnweekchallenge

Lifestyle, Persoonlijk

IMG_6701

Hi iedereen! Vandaag start de Autumn challenge. Dit is een challenge die is bedacht door Melissa, Esmée, Esmeé, Farah en Bethany. Om mee te kunnen doen moest je bovenstaande foto reposten met de hashtag #autumnweekchallegne. Het leek mij super leuk om mee te doen, dus natuurlijk heb ik de foto gerepost. Elke dag moet ik een foto plaatsen. Hieronder zie je wat voor een foto je moet plaatsen op welke dag.

Maandag: Lipstick

Dinsdag: Natuur

Woensdag: Eten/drinken

Donderdag: Accessoire

Vrijdag: Nagellak

Zaterdag: Outfit

Zondag: Kaars

Wat een leuke challenge! Ik heb zo’n zin in de herfst. Jullie ook? Eindelijk is het weer tijd voor warme chocolademelk en dikke truien. 🙂

Ik ben heel benieuwd wie van mijn lezers ook mee doet met de challenge. Als de challenge is afgelopen zal ik een overzicht geven van al mijn foto’s. Hopelijk vinden jullie dat leuk!

Liefs,

3 gedachtes over “#autumnweekchallenge

Geef een reactie

