Essence XXXL Longlasting Lipgloss – 05 Velvet Rose

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vandaag heb ik voor jullie een extra artikel! Dat mocht ook wel, want vorige week was ik een paar keer vergeten om een artikel te plaatsen. Oeps! Ik review deze keer een matte lipgloss van Essence in de kleur 05 Velvet Rose. Ik ben een groot fan van matte lipglosses, want deze plakken tenminste niet zo. Velvet Rose heeft een oudroze kleurtje  en belooft erg lang te blijven zitten. De lipgloss is sinds februari verkrijgbaar in het assortiment van Essence. Er zijn ook nog twee andere kleuren, een rood kleurtje (Silky Red) en een nude tint (Soft Nude). De kleur van Velvet Rose sprak me erg aan en daarom wilde ik hem graag uitproberen.

Zoals ik inmiddels wel gewend bent van Essence is de verpakking van de lipgloss niet heel bijzonder. Door de doorzichtige tube zie je gelijk welke kleur het is. Handig, toch? De applicator is plat, langwerpig en lekker zacht. Er zit 4.5 mililiter lipgloss in de tube. Dat is best veel voor zo’n klein prijsje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pfoe, wat is de geur van de lipgloss apart! Heel zoet… Ik weet niet zeker of ik het nou lekker vind of juist niet. De geur is in elk geval heel overheersend en daar hou ik niet zo van.

Zo op mijn arm vind ik de kleur geweldig. Hij is niet al te opvallend en daardoor geschrikt voor elke gelegenheid. Fijn!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De lipgloss geeft veel kleur af en brengt makkelijk aan. Helaas staat de kleur echt verschrikkelijk op mijn lippen. Dit komt waarschijnlijk doordat mijn lippen al vrij donker zijn van zichzelf. Jammer! De lipgloss is niet heel dekkend, maar blijft wel lang zitten.

Voor meiden met wat donkerdere lippen raad ik Velvet Rose niet aan. Ik denk dat de lipgloss echt prachtig staat op wat lichtere lippen!

De Essence XXXL Longlasting Lipgloss is te koop bij onder andere Trekpleister en Kruidvat voor slechts €2,39.

3 gedachtes over “Essence XXXL Longlasting Lipgloss – 05 Velvet Rose

Geef een reactie

