Ask Me Anything #2

Persoonlijk

Hey! Via Instagram vroeg ik of jullie wat vragen voor me hadden en dat hadden jullie, haha! Vandaag beantwoord ik die vragen in alweer de tweede ‘Ask Me Anything’. Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar helaas zitten niet alle vragen ertussen. Lees maar snel verder voor de antwoorden.

Essence of Catrice?

Hmm, lastige vraag! Essence en Catrice zijn allebei topmerken en hebben hele fijne producten in hun assortiment. Als ik echt moet kiezen ga ik voor Essence, want hun producten zijn net wat goedkoper. De prijzen van Catrice worden volgens mij steeds hoger.

Wat is je lievelingskleur?

Ik ben een groot fan van pastelkleurtjes, maar de kleur rood vind ik ook erg mooi. Mijn kamer is dan ook helemaal rood. 🙂 Jullie kunnen binnenkort een artikel verwachten waarin ik wat roomdetails laat zien. Vinden jullie dat leuk?

Als je nog maar 1 make-up product uit je stash zou mogen hebben, welk product zou dat dan zijn?

Sowieso een foundation! Maar welke? Ik denk mijn Healthy Mix Serum Foundation van Bourjois Paris, want deze vind ik gewoon heel fijn. Maar ik heb ook nog een andere foundation van Bourjois Paris die ook geweldig werkt.

 

Welke kleur oogschaduw gebruik je het meest?

Ik draag veel bruintinten op mijn ogen. Bruin staat bijna iedereen wel en past bij heel veel. Ik vind het Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette en het Essence All About Sunrise Eyeshadow Palette heel fijn. Deze paletten gebruik ik dan ook bijna iedere dag. Als ik geen zin heb in bruin pak ik meestal het H&M Pink Nudes Eyeshadow Palette. Dit palet bevat mooie pasteltinten.

Wat is je favoriete lipkleur?

Roze! Ik draag bijna alleen maar roze lipkleuren. En dan vooral van die my lips but better kleuren. Op het moment is ‘Natural Beauty’ van Essence een groot favoriet.

Wat is je favoriete kledingstuk?

Ik weet niet of deze vraag specifiek bedoeld is of niet, maar oké. Ik ben op het moment helemaal gek van peplumtops! Ik vind deze tops gewoon zo mooi staan. Heel vrouwelijk. Toevallig heb ik dit weekend een nieuwe peplumtop aangeschaft. Hieronder zie je de foto.

IMG_2159

Maak je video’s op Youtube?

Nee, en ik denk ook niet dat ik dit nog ga doen. Ik vind Youtube gewoon niet echt iets voor mij. Ik vind het trouwens wel heel leuk om zelf filmpjes op Youtube te kijken, dus ik begrijp dat jullie dit vragen. 😉

Als je 1 maand lang alleen maar producten van Essence of Catrice mag gebruiken, welk merk kies je dan?

Catrice. Mijn meest favoriete producten die ik heb, zijn van Catrice. Vooral de BB Alround Foundation en de Re-Touch Light-Reflecting Concealer vind ik fijn.

Wat is je favoriete lipbalm?

Ik ben gek op Baby Lips. Op dit moment bezit ik de blauwe, oranje, paarse en groene. Wisten jullie al dat de Baby Lips Electro binnenkort naar Nederland komen?

Lipgloss of lipstick?

Lipstick! Ik ben niet dol op lipglosses, die zijn mij veel te plakkerig. Nee, geef mij maar gewoon een mooie lipstick.

Wat is je favoriete liedje?

Dat verschilt heel vaak, maar op dit moment vind ik Shake It Off van Taylor Swift heel tof. Ik zing het de hele dag door, haha.

Wat zou je doen als Essence en Catrice ermee zouden stoppen?

Huilen, haha. Ik zou het echt jammer vinden als Essence en Catrice ermee zouden stoppen, want ik ben echt dol op hun producten. Gelukkig blijft NYC dan nog over. Dit vind ik ook een heel fijn budgetmerk.

Wat vind jij de beste highlighter en waarom?

De beste highlighter heb ik helaas nog niet ontdekt. 😦 Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit highlighter gebruik, dus ik heb er dan ook niet veel. Hebben jullie (goedkope) aanraders?

Dit waren dan de vragen en antwoorden. Als je al vragen (of opdrachten) voor de volgende ‘Ask Me Antyhing’ hebt, kun je die hieronder achterlaten.

Liefs,

2 gedachtes over “Ask Me Anything #2

Geef een reactie

