TAG: Hoeveel heb jij?

Beauty, Persoonlijk

image
Op de blog van Elise Joanne kwam ik een heel leuk artikel tegen. Hierin vertelde ze hoeveel make-up producten ze precies had. Ik vond dit interessant om te lezen, want het is gewoon heerlijk om in iemand anders zijn stash te snuffelen. Het leek mij leuk om ook mijn stash een beetje met jullie te delen, dus daarom heb ik de tag overgenomen.

Ik heb geen enorm grote stash, maar toch vind ik hem de moeite waard om met jullie te delen. Lees maar snel verder!

  • Gezichtsprimer: 1
  • BB Cream/ Foundation: 6
  • Concealer: 2
  • Poeder (vast of compact): 2
  • Blush (vast, los of cream): 5
  • Bronzer: 0
  • Highlighter: 0
  • Oogprimer: 1
  • Oogpotlood: 13
  • Eyeliner: 3
  • Mascara: 9
  • Losse oogschaduw: 7
  • Duo’s, Trio’s, Quatro’s (oogschaduw): 9
  • Oogschaduw paletten: 8
  • Lippenstift: 12
  • Lipgloss: 10
  • LipBalm potloden: 2
  • Lip Laquer / Lip Cream: 2
  • Lippotlood: 0
  • Lipverzorging (labello etc): 25
  • Kwasten: 21
  • Nagellak: 81

Dat waren dan de aantallen! Ik hoop dat veel van jullie de tag zullen overnemen, want ik ben zeer benieuwd naar jullie aantallen.

3 gedachtes over “TAG: Hoeveel heb jij?

Geef een reactie

