Embrace Charming Moment Fragrance Mist

Beauty

P1190090

Toen ik op Instagram een aantal Victoria’s Secret look-a-like verzorginsproducten spotte, ben ik gelijk naar de Big Bazar gefietst. Daar verkopen ze namelijk deze geweldige producten. Eigenlijk wilde ik alles wel meenemen, want het zag er gewoon té leuk uit. Maar ik heb me ingehouden en dit keer alleen de bodymist gekocht. Jullie gaven aan graag een review te zien, dus hier is die!

Zoals ik al zei, vind ik de verpakking er heel leuk uitzien. De gouden details op de flacon laten de bodymist erg op die van Victoria’s Secret lijken. Dit maakt de bodymist natuurlijk het interessants. Zou het een goede dupe zijn? De flacon bevat 200 milliliter bodymist. Je kan er dus best een tijdje mee vooruit.

Je moet er van houden, maar ik vind de geur heerlijk. Heel zoet, maar niet te zomers. Ik ben heel slecht in het beschrijven van geuren, maar volgens mij ruik ik een vleugje citroen. Laten we eens de ingrediënten bekijken, misschien worden we daar iets wijzer van.

INGREDIENTS: AQUA, ALCOHOL, GLYCERIN, POLYSORBATE 20, PARFUM, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, CARBOMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZYL ALCOHOL, LIMONENE, BENZYL, SALICYLATE, CITRONELLOL, GERANIOL, CL 17200, CL 42090.

Als je naar de ingrediënten kijkt zou de bodymist een beetje bloemig en naar citroen moeten ruiken. Ik had het dus toch goed!

P1190092

Ik raad de bodymist zeker aan. Niet alleen door de prachtige Victoria’s Secret look-a-like flacon, maar ook vanwege de lekkere geur. Het enige minpuntje is dat je de geur al snel niet meer ruikt.

De lijn ‘Charming Moment’ van Embrace bestaat uit een bodyscrub, een bodymist, een bodylotion en een douchegel. Per stuk kosten de producten €1,50. Als je de hele lijn wilt hebben, hoef je dus maar €6,- af te rekenen. Dat is pas een mooi prijsje!

Helaas is er nu nog maar één geur verkrijgbaar, maar misschien komen er in de toekomst wel andere varianten. Ik houd jullie op de hoogte!

10 gedachtes over “Embrace Charming Moment Fragrance Mist

Geef een reactie

