Hallo oktober!

Lifestyle, Persoonlijk

IMG_20141001_062429

Al een paar dagen is het oktober. We hebben zelfs al bijna de eerste week van oktober gehad. Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven, want wat is september snel gegaan! September was voor mij niet zo’n bijzondere maand. School is weer van start gegaan, net als de  herfst weer is begonnen. Hopelijk wordt oktober een hele leuke maand. Laten we eens kijken naar mijn plannen en doelen voor oktober.

– Mijn herfstgarderobe aanvullen

Ja, mijn kledingkast kan wel wat nieuwe herfstitems gebruiken. Gelukkig ga ik in de maand oktober met mijn ouders, zusje en vriendin Lotte (The Budget Blog) naar Essen in Duitsland. Waarschijnlijk kan ik daar wel wat nieuwe dingen scoren! Als ik veel leuke dingen heb gevonden, komt er zeker een shoplog van op mijn blog. Waarschijnlijk in videovorm, voor op het kanaal van Lotte.

– Meer bloggen 

Jullie hebben vast en zeker gemerkt dat ik de afgelopen maand niet elke dinsdag, woensdag, vrijdag en zondag een artikel heb geplaatst. Sorry hiervoor! Ik heb het gewoon best wel druk met school en had er ’s avonds laat niet altijd zin in om nog even snel een artikel te schrijven. Ik wil dat mijn artikelen goed zijn en niet afgeraffeld of iets dergelijks. Deze maand wil ik echt minimaal vier keer per week een artikel plaatsen en het liefst ook nog eens af en toe een extra artikel. Met een goede planning moet dit makkelijk lukken!

Mijn kamer gezelliger maken & opgeruimd houden 

De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met het gezelliger maken van mijn kamer. Zo heb ik een paar leuke versieringen gekocht en een paar DIY’s uitgevoerd. In oktober wil ik nog meer DIY’s doen om mijn kamer helemaal ‘herfstproof’ te maken. Als jullie nog leuke tips en/of ideeën hebben, dan hoor ik het graag! Misschien is het ook wel leuk om wat DIY’s aan jullie te laten zien.

IMG_20140914_193220

Ik moet mijn kamer ook echt goed opgeruimd houden. Het is nu elke dag weer een grote zooi. Ik ruim niks op en gooi alles maar op een grote hoop op de grond of op mijn bureau. Daar moet echt verandering in komen. Dit weekend heb ik mijn kamer goed opgeruimd en ik hoop dat dit de hele maand zo blijft.

– Verschillende make-up producten gebruiken

Elke dag maak ik mezelf op met dezelfde producten. Ik gebruik altijd mijn vertrouwde foundation van Bourjois Paris en altijd mijn blush van Catrice, enzovoorts. Ik vind het zonde dat ik veel producten niet gebruik, omdat ik het nou eenmaal makkelijk vind om mijn oude, vertrouwde producten te gebruiken. Hier wil ik verandering in gaan brengen. Deze maand ben ik van plan veel verschillende make-up producten te gaan gebruiken. Hopelijk hou ik me hier echt aan.

– Mezelf beter verzorgen en meer ontspannen

Ik wil deze maand mezelf wat beter verzorgen door af en toe lekker in bad te gaan en/of een maskertje op te doen. Dit doe ik veel te weinig doordat ik er simpelweg gewoon geen tijd voor maak. In oktober wil ik dit wel gaan doen, want ik vind het echt heerlijk en het is gewoon lekker ontspannend.

IMG_20141002_164442

Dit waren dan mijn plannen/doelen voor oktober. Ik ben benieuwd of jullie ook plannen/doelen hebben voor deze maand. Laat het hieronder een reactie achter!

Volgen jullie mij al via Bloglovin’

6 gedachtes over “Hallo oktober!

  1. Time flies! Mooi artikel heb je ervan gemaakt 🙂 PS. Ik heb je genomineerd voor de 5 reasons why I smile tag 🙂 Hierin vertel ik de 5 reasons why I smile, en de regels voor deze tag 🙂 Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen en de tag overneemt! Liefs

    Like

Geef een reactie

