Max & More Lip Sticks – Roman Red en Cranberry

Beauty

P1190071

Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Dit keer over twee prachtige lipsticks van Max & More. Ik zag de kleuren Roman Red en Cranberry liggen bij de Action en moest ze voor €0,89 wel meenemen. In de verpakking zien de kleuren er mooi uit, dus hopelijk zijn ze dat in het echt ook.

De zwarte hulzen vind ik niet heel mooi. Ze zijn nogal simpel en dat vind ik jammer. Wat ik ook vervelend vind, is dat je heel goed moet oppassen als je de dop op de lipstick doet. Als je niet uitkijkt, beschadig je de lipstick al snel.

P1190077

Dit is Cranberry. Een hele donkerrode kleur, die tegelijkertijd ook een beetje naar het bruin neigt. Ik vind deze kleur echt prachtig en hij lijkt me heel geschikt voor in de winter.

P1190082

Dan Roman Red. Dit is echt een mooie rode kleur met een paar shimmers. Normaal ben ik geen groot fan van lipsticks met shimmers, want dat oogt meestal nogal goedkoop. Maar bij Roman Red is dat totoaal niet het geval. Ik vind deze kleur juist heel classy. Perfect om te dragen met Kerst.

P1190087

En dit zijn dan de swatches. Ik vind de kleuren nog steeds mooi, maar had eigenlijk wat meer verwacht.Vooral Cranberry is een stuk lichter dan hij lijkt. Er komt wel veel kleur van de lipsticks af, dus dat is zeker een pluspuntje.

Persoonlijk vind ik de lipsticks van Max & More heel fijn. Ze brengen gemakkelijk aan, blijven redelijk lang zitten (zo’n 3 uur) en zijn goed gepigmenteerd. Voor €0,89 kan ik je de lipsticks zeker aanraden.

5 gedachtes over “Max & More Lip Sticks – Roman Red en Cranberry

Geef een reactie

