Max & More Eyeshadow Palette – NO.2 Sunset

Beauty

P1190041

Misschien kun je je wel voorstellen dat ik helemaal gek werd toen ik dit palet op Instagram voorbij zag komen. Wat een mooie kleuren! Binnen een paar uur was ik bij de Action. Gelukkig hadden ze hem! Toen ik weer thuis was, ben ik gelijk aan een review begonnen. Over het algemeen ben ik best tevreden over de producten van Max & More, dus hopelijk bevalt dit palet mij ook goed. Er zijn nog drie andere paletten verkrijgbaar, maar die heb ik (nog) niet gekocht. Lees snel verder voor mijn mening!

In totaal zijn er dus vier varianten van de paletten. Ik koos voor NO.2 Sunset, omdat deze mooie warme tinten bevat. Er zitten ook een paar matte kleuren tussen. Daar houd ik wel van! Het palet NO.4 Nude vond ik ook prachtig, maar ik heb hem niet meegenomen omdat ik al veel van dit soort kleuren oogschaduw in mijn stash heb liggen.

Het palet is enorm groot en bevat maar liefst 28 warme tinten oogschaduw. Ik moet wel zeggen dat het palet in de verpakking wat groter en mooier lijkt. Het zwarte rechthoekige doosje is nou niet echt spectaculair en dat vind ik wel een beetje jammer. De kleuren in het palet zien er allemaal schitterend uit. Volgens de verpakking zijn de kleuren en afwerkingen van de oogschaduws een aanvulling op je dag en avond looks. Ik denk dat ik inderdaad veel verschillende looks met het palet kan maken en het het hele jaar door goed kan gebruiken. De oogschaduw is niet op dieren getest, fijn!

P1190052

Laten we het palet maar eens gaan testen! Ik ben benieuwd naar het pigment.

P1190063

Wow! Ziet er goed uit! Er komt van bijna alle kleuren veel pigment af. Helaas zitten er wel een paar tinten tussen die niet al te veel kleur af geven, maar voor €2,49 mag ik daar niet over klagen.

Bij het opbrengen van de oogschaduw op mijn ooglid merk ik wel dat de oogschaduws wat poederig zijn en daardoor een beetje kruimelen. Jammer! De oogschaduw blijft wel de hele dag zitten.

Ik ben blij met het palet, maar ik ben er niet razend enthousiast over. Of ik de andere drie paletten ook nog ga kopen weet ik niet. Ik ga eerst maar eens dit palet wat langer uitproberen.

Je kan het palet kopen voor €2,49 bij de Action.

6 gedachtes over “Max & More Eyeshadow Palette – NO.2 Sunset

Geef een reactie

