Miss Sporty budget mascara’s

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Al tijden liggen de Fabulous Lash mascara’s van Miss Sporty in de schappen bij Etos. Ik heb ze nooit eerder gekocht, omdat ik niet verwachtte dat zulke goedkope mascara’s (€1,99) erg goed zouden zijn. Een tijdje geleden heb ik ze toch meegenomen en natuurlijk moest ik er een review over schrijven. Vandaag review ik maar liefst twee Fabulous Lash mascara’s, namelijk de Lash Building Mascara en de Lash Curving Mascara. Welke lijkt jullie het fijnst? Lees verder voor mijn mening over deze budget mascara’s.

De hulzen van de mascara’s zijn niet heel bijzonder. Ik moet zeggen dat ik de Lash Curving Mascara wat leuker vind door het roze kleurtje. De andere is net wat saaier. Ook de borsteltjes zijn nogal standaard. Wel is de borstel van de roze variant gebogen. Zou dit ook voor een ander effect zorgen? Ik ben zeer benieuwd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb van mezelf niet extreem lange wimpers, dus ik kan wel wat extra lengte en/of volume gebruiken.

Op de foto hieronder draag ik de Lash Curving Mascara. Ik ben best tevreden over het resultaat. Ik heb wel betere mascara’s gezien, maar voor €1,99 moet je dan ook niet te veel verwachten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan de zwarte variant, de Lash Building Mascara. De mascara geeft bijna hetzelfde effect als de vorige. Niet heel bijzonder, maar wel leuk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De mascara’s geven beide ongeveer hetzelfde resultaat. Ik kan dus niet zo goed zeggen welke nou beter is. Als je twijfelt tussen de twee zou ik voor de roze gaan, maar dat is dan alleen omdat die er wat leuker uitziet.

Voor een natuurlijke look zijn deze mascara’s prima te gebruiken, maar als je meer fan bent van een wat extremer effect raad ik de mascara’s niet aan. Ik ga de mascara’s in elk geval af en toe gebruiken voor mijn dagelijkse looks. Ze zijn fijn in gebruik en lekker betaalbaar voor meiden met een wat kleiner budget.

Je kan de mascara’s kopen bij onder andere Etos voor €1,99. Je moet er wel rekening mee houden dat niet elke Etos producten van Miss Sporty verkoopt.

2 gedachtes over “Miss Sporty budget mascara’s

Geef een reactie

