Get To Know Your Readers Tag

Persoonlijk

Rotterdam1Donderdag kwam ik op de blog van Anne de ‘Get To Know Your Readers’ tag. Een hele leuke tag waarbij de rollen zijn omgedraaid. Want niet ik, maar jullie mogen de vragen beantwoorden. Zo leer ik mijn volgers wat beter kennen. Hopelijk vinden jullie dit leuk!

  1. Hoe heet je en hoe oud ben je?
  2. In welke levensfase zit je (middelbare school, studeren, samenwonen, etc)?
  3. Hoe gaat het met je op dit moment?
  4. Kun je jezelf omschrijven in een paar zinnen?
  5. Wat zijn je hobby’s en interesses?
  6. Wat vind jij belangrijk in het leven? En wat vind je lastig of moeilijk?
  7. Wat is jouw levensmotto / welke quote vind jij erg mooi?
  8. Hoe zou je willen dat je leven eruit ziet in vijf jaar? En in tien jaar?
  9. Heb je zelf een blog of website?
  10. Welke blogs volg je?
  11. Wat is de voornaamste reden dat je blogs volgt?
  12. Wat maakt een blog voor jou leuk, bijzonder of interessant?
  13. Wat vind je leuk, bijzonder of interessant aan mijn blog?
  14. Wat zou je graag anders, beter of vaker willen zien op mijn blog?
  15. Wat zou jij willen vragen aan mij / willen weten van mij?

Ik zou het onwijs tof vinden als jullie de vragen willen beantwoorden. Laat je antwoorden in de reacties achter!

Alvast bedankt!

3 gedachtes over “Get To Know Your Readers Tag

  1. 1 ik heet Jessica en ik ben nu 14 jaar
    2 middelbare school 3de leerjaar
    3 het gaat goed met mij 😀 op dit moment
    4 nee ik kan mezelf niet omschrijven.
    5 ik hou van film kijken, boogschieten, whatsappen en shoppen
    6 het belangrijkste vind ik dat je lief hebt dat je een leuke familie hebt en dus geweldige vrienden. en het lastigste vind ik toch wek het vertrouwen omdat dat heel snel beschaamd kan worden.
    7 tsja mijn levens motto dan denk ik toch live love Life en mijn favoriete quote is change the word dont let the world change you.
    8 ik hoop dat ik dan een lief vriendje heb. ❤ en meer weet ik eigenlijk niet
    9 ja lifelikea.wordpress.com
    10 veel te veel
    11 omdat ik dat leuk vind
    12 de naam en wat voor soort maar natuurlijk ook de header.
    13 alles je blog is mega leuk.
    14 dat kan ik zo snel niet bedenken.
    15 waarmee maak jij je foto's???

    Like

  2. 1. Yvet, 17 jaar
    2. Middelbare school
    3. Heel erg goed, en met jou?
    4. Creatief meisje, dat gek is op katten, een hekel heeft aan lieveheersbeestjes, dol is op haar vriendje en graag rondhangt in Amsterdam.
    5. Katten aaien, lezen, bloggen, youtube filmpjes kijken, afspreken met mijn vriendje & voetbal.
    6. Ik vind het belangrijk om gezond te zijn en veel met mijn familie te zijn. Ik vind het moeilijk om mensen te vertrouwen.
    7. Carpe diem en een quote die ik mooi vind ‘You must be the change you want to see in the world’. 8. Over 5 jaar hoop ik in mijn laatste van het hbo te zitten. En over tien jaar hoop ik getrouwd te zijn, samen te wonen, een leuke baan te hebben en heel erg te genieten van het vrije leven zonder school.
    9. Ja, lovelyleisure.wordpress.com
    10. Veel te veel haha
    11. Ik vind het erg leuk om te zien wat mensen zoal doen in hun levens en hoe ze alles doen/beleven
    12. Dat je lekker creatief bezig kan zijn, zonder dat iemand zich ermee bemoeid.
    13. Ik vind de layout echt heel erg leuk, ook je schrijfstijl is fijn om te lezen!
    14. Het is goed zoals het nu is (:
    15. Als er 1 ding in de wereld is wat je van iemand anders mocht hebben, wat zou dat dan zijn?

    Like

Geef een reactie

