Video: Primark shoplog

Beauty, Fashion

Hoi! Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn ouders, mijn zusje en Lotte van The Budget Blog naar Essen in Duitsland geweest. In Essen zit de grootste Primark van Europa, dus daar moesten we natuurlijk heen! Lotte en ik zijn zelfs maar liefst twee keer de Primark in geweest. Omdat we zoveel geshopt hadden, hebben we een shoplog opgenomen. Zijn jullie benieuwd naar onze aankoopjes? Bekijk dan HIER de video!

Deze video opgenomen voor op het kanaal op Youtube van Lotte. Ikzelf maak geen video’s en ik ben dit ook niet van plan.

Een gedachte over “Video: Primark shoplog

Geef een reactie

