10 redenen waarom ik gek ben op de herfst!

Lifestyle, Persoonlijk

IMG_20140915_161547

Je kan er niet meer omheen. Het is écht herfst. De meesten van jullie zullen hier waarschijnlijk niet al te blij mee zijn, want voor velen kan de zomer niet lang genoeg duren. Ik ben stiekem wel blij dat het herfst is. Waarom? Dat zullen jullie snel genoeg merken. Lees maar snel verder, want ik geef jullie vandaag tien redenen waarom ik gek ben op de herfst.

1. Donkerdere make-up

In de zomer gaan we niet zo makkelijk met een donkere lipstick naar buiten, maar in herfst doen we dit graag. Ik ben gek op wat donkerdere tinten en ik ben dan ook van plan deze lekker veel te dragen.

2. Nieuwe kleding

Als het eenmaal herfst is, is het tijd om je garderobe weer eens aan te passen. Weg met de bloemige jurkjes en topjes! Maak ruimte in je kast voor lekkere dikke truien en vesten. In de herfst heb je trouwens ook veel meer outfit opties, want je draagt nou eenmaal meer kleding.

3. Wintertijd

De wintertijd gaat op 25 oktober weer in. Dat is dus al over een week! De klok wordt dan een uur terug gezet, wat betekent dat we een uur langen hebben om te slapen.

4. Warme chocolademelk & thee

Niks is lekkerder dan jezelf opwarmen met een lekkere beker thee of warme chocolademelk. Op internet vind je de heerlijkste recepten voor warme chocolademelk. Misschien maak ik nog wel een blogpost met mijn favoriete recept.

5. Nieuwe seizoenen van series

Veel series gaan in de herfst weer verder met een gloednieuw seizoen en ook verschijnen er vaak een paar nieuwe series. Welke series volgen jullie?

6. Geurkaarsen

In de zomer steken we niet zo makkelijk een geurkaars aan, maar in de herfst hebben we het liefst de hele dag door een kaarsje aanstaan. Ik vind dat kaarsjes je huis/kamer enorm veel sfeer geven en ik word er gewoon heel blij van.

7. Mooie natuur

De natuur is op zijn mooist in de herfst. Blaadjes die verkleuren en langzaam van de bomen vallen. Kastanjes die verspreid over de grond liggen. Prachtig! Ik raad je echt aan om in de herfst een keer een wandeling te gaan maken in het bos.

8. Beter slapen

Doordat de temperatuur een stuk lager is, lig jij in de herfst heerlijk in je warme bedje. De herfst is dan ook de perfecte tijd om wat eerder naar bed te gaan en lang uit te slapen.

9. Binnen gymmen

De mensen die, net zoals ik, nog op school zitten, zijn vast heel blij dat er in de herfst weer lekker binnen wordt gegymd.

1o. HERFSTVAKANTIE

Do I need to say more?

 

Dit waren dan mijn favoriete dingen aan de herfst. Wat vinden jullie leuk aan de herfst?

Een gedachte over “10 redenen waarom ik gek ben op de herfst!

Geef een reactie

