WINACTIE!

Persoonlijk

Hoi! Vandaag heb ik heel leuk nieuws voor jullie. Ik houd namelijk samen met Lotte een winactie met allemaal toffe producten uit Duitsland. Op deze manier willen wij onze trouwe volgers bedanken. In dit artikel leg ik uit hoe je mee kan doen met de winactie en hoe je extra kans maakt. Ook vertel ik wat meer over de producten.

Wij geven maar liefst drie prachtige nagellakjes weg van P2 in de kleuren Summer Calling, Hurry Up en Can’t Get Enough. Persoonlijk vind ik Can’t Get Enought heel mooi en stiekem wil ik deze zelf ook wel hebben. Ook geven Lotte en ik nog een maskertje en lippenbalsem van Balea weg. Ik heb deze producten beide ook zelf gehad en ik ben er erg tevreden over. Het masker ruikt lekker naar aardbei en de lipppenbalsem heeft een kersengeur. Heerlijk toch?

Zowel P2 als Balea zijn niet te koop in Nederland, dus daarom leek het ons wel heel leuk om wat van hun producten aan jullie weg te geven.

Hoe kan je meedoen?

  1. Volg Lotte en mij op Instagram. Onze accounts zijn @thebudgetblognl en @mylifeaskarlijn_.
  2. Repost de foto bovenaan dit artikel en tag ons in je bericht. Gebruik ook de hashtags #thebudgetblognlwinactie en #mlakwinactie. Zo kunnen wij makkelijk ziet je meedoet!

Als je account op Instagram privé is, mag je ons ook een screenshot met bewijs van je deelname sturen via rechtstreeks.

Hoe maak je extra kans?

Als je extra kans wilt maken, kun je ons volgen op Bloglovin’. Klik hier voor mijn pagina op Bloglovin’ en hier voor die van Lotte.

 

Ik hoop echt dat veel van jullie mee willen doen met de winactie. Ik waardeer al jullie lieve reacties op Instagram en mijn blog heel erg en ik hoop dat ik jullie op deze manier een beetje kan bedanken. De winnaar wordt bekend gemaakt op 1 november.

6 gedachtes over “WINACTIE!

Geef een reactie

