Herfst ooglook

Beauty

IMG_2558

Vandaag heb ik weer een herfstachtige ooglook voor jullie. Ik heb wat geëxperimenteerd met verschillende herfstkleurtjes en uiteindelijk ben ik op bovenstaande look uitgekomen. Ik werk voornamelijk met paars- en roodtinten. In dit artikel vertel ik jullie hoe je de look zelf kan maken en ook laat ik weten welke producten ik heb gebruikt. Let’s get started!

De foto’s in dit artikel zijn van iets mindere kwaliteit dan normaal, doordat ik de foto’s ’s avonds laat heb gemaakt. Sorry hiervoor!

IMG_2558

Allereerst heb ik een highlighter aangebracht in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot. Ik gebruikte een highlighter van HEMA uit de Jip & Janneke collectie in kleur 02 White.

Daarna heb ik een paars/rode tint uit mijn 88 palette aangebracht op het bewegend ooglid. Ik ben trouwens zo blij met dit palette. Je hebt bijna elke kleur wel!

Vervolgens heb ik een rood/bruine kleur van KIKO (137) en een donkerrode kleur uit het 88 palette geblend in de arcadeboog. Binnenkort kunnen jullie een review verwachten over de oogschaduw van KIKO.

Je kan er voor kiezen om het paars nog wat meer terug te laten komen in je look, door het op het eind nog een keer over het bewegend ooglid aan te brengen. Ik heb dit deze keer niet gedaan, maar het lijkt mij zeer tof om dit ook een keertje uit te proberen.

IMG_2560

Toen was het tijd voor eyeliner! Ik maakte een mooie wing met mijn Liquid Ink Eyeliner van Essence.

Om het af te maken gebruikte ik mijn Chanel Le Volume mascara. Deze mascara maakt mijn wimpers enorm lang en vol.

Wat vinden jullie van de look? Ik vind de look heel leuk en ik wil hem zeker weten vaker gaan dragen. Ik hoop dat jullie wat herfstige inspiratie hebben opgedaan door het zien van deze ooglook. Laat het me weten als je de look ook gaan uitproberen!

5 gedachtes over “Herfst ooglook

Geef een reactie

