Maybelline Baby Lips Electro – Strike A Rose

Beauty

IMG_20141012_162712

Op Instagram hebben jullie misschien wel gezien dat ik de Maybelline Baby Lips Electro heb gekocht in de kleur Strike A Rose, een roze kleurtje. De Electro Baby Lips zijn lekker fel, zodat je lippen goed verzorgd zijn en tegelijkertijd een mooi kleurtje hebben. Ik ben een groot fan van de Baby Lips van Maybelline en ik heb er dan ook al best veel in mijn bezit. De Toen ik Strike A Rose zag, was ik op slag verliefd en dus moest ik hem wel meenemen. Vandaag een review over deze lipbalm!

IMG_20141012_162938

De zwarte verpakking met felgekleurde letters ziet er leuk uit. Lekker opvallend! Je kan ook gelijk zien dat Strike A Rose uit de Electro collectie komt.

Het geurtje van Strike A Rose is een beetje snoeperig, maar toch subtiel. Super lekker!

De Maybelline Baby Lips bevatten veel goede ingrediënten, zoals sheaboter en honing.
IMG_20141012_163220

Hierboven zie je Strike A Rose op mijn lippen. Ik vind het een mooi subtiel kleurtje, dat ideaal is om op te doen als je haast hebt of als je geen groot fan bent van felle lipsticks.

IMG_20141012_163006

Strike A Rose verzorgt mijn lippen goed en laat een mooie kleur en glans achter. Waarschijnlijk ga ik deze lipbalm veel naar school dragen, want hij brengt lekker makkelijk aan. Geen spiegeltje bij nodig! Ik kocht Strike A Rose in Duitsland, maar sinds kort zijn de Electro Baby Lips ook in Nederland verkrijgbaar bij de drogist voor €3,99 per stuk. Als je een keer in Duitsland bent, raad ik je aan om ze daar te kopen, want ze kosten daar maar €2,45. Dat scheelt best veel! Ik denk dat in de toekomst nog een paar Electro Baby Lips erbij koop, want ik ben onwijs blij met Strike A Rose.

4 gedachtes over “Maybelline Baby Lips Electro – Strike A Rose

Geef een reactie

