Primark kerstcollectie

Fashion

image

Over ongeveer twee maanden is het alweer Kerst. Yay! Ik ben gek op Kerst en ik kan dan ook niet wachten tot het zover is. Al ver van te voren zoek ik een leuke outfit uit, want ik wil er natuurlijk wel leuk uitzien tijdens de feestdagen. Primark heeft een nieuwe collectie ontworpen met allemaal items die ideaal zijn om te dragen met Kerst. Ik ben benieuwd! Kijken jullie met mij mee?

image
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Dat was dan de collectie. Ik vind er wel een paar toffe items tussen zitten, maar heel veel heb ik niet met deze collectie. Gelukkig heeft de Primark nog genoeg andere leuke dingen in de winkel hangen. Wat vinden jullie van de kerstcollectie van Primark?

Een gedachte over “Primark kerstcollectie

Geef een reactie

