Sweater Weather Tag

Lifestyle, Persoonlijk

image

Vandaag heb ik een lekker gezellig artikel voor jullie! De ‘Sweater Weather Tag’ ging vorig jaar al heel veel rond op blogs, maar dit jaar is hij weer terug. 😉 De tag bestaat uit vragen die voornamelijk te maken hebben met het najaar. Heel toepasselijk dus! De herfst vind ik een leuk seizoen, dus ik vind de tag heel interessant om in te vullen. Ik heb de vragen wel een beetje aangepast, zodat de tag nóg leuker is.

1. Wat is je favoriete geurkaars?

De geurkaarsen van de Action vind ik heerlijk. Ik vind ‘Lovely Berries’ het lekkerst, maar de kaars die naar vanille ruikt is ook een favoriet. De kaarsen van Yankee Candles wil ik ook nog een keer uitproberen, maar helaas zijn ze een beetje prijzig. Oh ja, de geurkaarsen van Ikea lijken mij ook best lekker.
image

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?

Koffie vind ik echt heel smerig, dus die valt sowieso af. Ik drink graag thee, maar warme chocolademelk vind ik net iets lekkerder. Het liefst met een flinke dot slagroom. Mmm!

3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?

Ja, een beetje wel. In het najaar draag ik wat donkerdere kleurtjes. Zowel op mijn ogen als op mijn lippen. Jullie hebben al een paar herfstachtige looks op mijn blog voorbij kunnen zien komen. Ik heb ook een lichtere kleur foundation nodig in het najaar.
image

4. Wat is je favoriete eten voor de feestdagen?

Ik ben gek op oliebollen en appelflappen. Daar krijg ik nooit genoeg van!

5. Must of sjaal?

Zonder een sjaal overleef ik het najaar niet! Ik ben gek op sjaals. Mutsen staan mij helaas niet zo goed.

6. Wat is je favoriete wintertrui?

Deze trui heb ik bij de Primark gekocht vorige week. Het is misschien niet de allermooiste trui, maar toch ben ik er gek op. Hij is zo warm en fluffy! ❤ En het beste van alles is dat er een kat op staat. Ik ben namelijk dol op katten.

image

7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?

Donkere kleuren nagellak draag ik het liefst in het najaar, maar echt een favoriet kleurtje heb ik niet. Alhoewel ik ‘Free To Be’ van P2 echt een perfect kleurtje voor dit najaar vind. Ik heb nog nooit eerder zo’n bijzonder kleurtje gezien. Jammer genoeg is dit merk niet in Nederland verkrijgbaar.

8. Laarzen of Uggs?

Uggs zijn natuurlijk geweldig in de wat koudere periodes van het jaar, maar ik vind mezelf nogal lomp lopen op die dingen. Hebben jullie dat ook? Ik hou echt van laarsjes en op het moment heb ik er best veel in mijn bezit. Laarsjes kun je nooit genoeg hebben.
image
9. Wat is het leukste aan het najaar?

De natuur ziet er altijd zo mooi uit in het najaar, dus dat vind ik altijd wel heel leuk aan het najaar. Maar het allerleukste vind ik toch wel dat ik in het najaar weer andere kleding kan dragen, zoals warme sweaters en truien. Lekker cosy!

10. Heb je een favoriet liedje dit najaar?

Nee, maar eigenlijk heb ik nooit echt een favoriet liedje. Ik luister gewoon muziek uit de top 40 en die vind ik meestal wel heel leuk.

11. Favoriete parfum voor het najaar?

Rituals  NO.7 White Patchouli & Cedar Wood vind ik erg lekker voor het najaar. Het is een wat zwaardere, kruidige geur. Normaal houd ik niet van kruidige parfums, maar deze is toch wel lekker.

12. Skinny Jeans of leggings?

Ik ben een groot fan van strakke boeken, dus ik ga voor een skinny jeans. Leggings zijn niet echt iets voormij en ik vind ze ook nog eens lastig te combineren.
image

En dat waren alle vragen! Ik hoop dat jullie de tag over willen nemen op je eigen blog of bij de reacties.

7 gedachtes over “Sweater Weather Tag

Geef een reactie

