Balea Dusche & Creme – kokos & nectarine en passievrucht

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Altijd als ik bij de DM in Duitsland ben, neem ik een of meerdere douchecrèmes mee. Ze ruiken over het algemeen heel lekker en kosten maar €0,55. Geen geld, toch? Ook vorige week, toen ik een bezoekje had gebracht aan de DM in Essen, wilde ik er weer een paar meenemen. Ik koos uiteindelijk voor de geuren kokos & nectarine en passievrucht. Klinkt in elk geval lekker. Ben jij benieuwd naar deze douchecrèmes? Lees dan gauw mijn review.

De verpakkingen van de douchecrèmes zien er wel leuk uit door de bijpassende kleurtjes. Ook vind je veel informatie op de achterkant van de flacon. Altijd handig! Een fles bevat 300 mililiter.

Laten we maar beginnen met de douchecrème met de geur kokos & nectarine, want ik ben hier wel heel nieuwsgierig naar. De douchecrème zorgt, als het goed is, voor een zachte huid en belooft je te verwennen met een exotische geur.

Mijn huid ruikt na gebruik van de douchecrème echt heerlijk, maar ik rook helaas de nectarine niet heel sterk. Jammer, want de combinatie van kokos met nectarine maakt de douchecrème juist zo bijzonder. Na gebruik van het product voelt mijn huid niet echt anders dan normaal. Ik had dan ook niet verwacht dat mijn huid echt zacht zou aanvoelen, want dit heb ik nog bij geen enkel doucheproduct gehad. Wel merk ik dat mijn huid een stuk minder droog aanvoelt nadat ik de douchecrème heb gebruikt. Dit kan ik wel gebruiken nu het wat kouder wordt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op naar de volgende douchecrème! De douchecrème met passievruchtgeur zou ook voor een zachte huid moeten zorgen en een exotische geur moeten hebben. Hopelijk ruikt deze geur iets exotischer dan de vorige.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nou, echt exotisch kan ik deze geur ook niet noemen. Toch vind ik hem superlekker. Hij ruikt zoet, maar ook fris en fruitig. Lekker voor in de zomer! De douchecrème is, behalve de geur, precies hetzelfde als de andere, dus ik kan er voor de rest niet veel meer aan toevoegen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een favoriet heb ik niet. Ik vind beide geuren heerlijk en ook qua verzorging vind ik de douchecrèmes heel prettig. Op dit moment gebruik ik die met kokos en nectarine, want deze geur past goed bij het seizoen. De douchecrème met passievrucht ga ik waarschijnlijk pas gebruiken als het weer wat warmer is, want voor de wat koudere dagen vind ik hem iets te zoet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De douchecrèmes van Balea zijn voor €0,55 te koop bij de DM in onder andere Duitsland.

 

4 gedachtes over “Balea Dusche & Creme – kokos & nectarine en passievrucht

Geef een reactie

