HEMA Desk Planner

Lifestyle

Een tijdje geleden zag ik op veel blogs de HEMA Desk Planner voorbij komen. Ik ben gek op plannen en door de jaren heen heb ik al grote aantallen notitieboekjes volgeschreven. Toch vind ik notitieboekjes niet altijd even fijn werken, maar deze Desk Planner van de HEMA leek mij wel heel handig. Ik wilde hem graag uitproberen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Desk Planner is wit met een paar roze details. De binnenkant van het boekje is ongelooflijk saai, maar dan raak je in elk geval niet afgeleid! Je kan de Desk Planner niet alleen neerleggen, maar ook neerzetten. Hij heeft een ringband, dus je kan blaadjes er gemakkelijk uitscheuren. Ook heb je door de ringband geen last van een dichtvallend boekje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eigenlijk lijkt de Desk Planner een beetje op een agenda. Als je hem openmaakt, zie je alle dagen van de week. Super handig, want zo kan je per dag inplannen wat je moet doen! Het is wel zo dat er geen data bij de dagen staan. Je kunt daardoor gewoon een weekje overslaan. Aan de andere kant van de bladzijde is er ruimte voor to do lijstjes en notities. Drie vliegen in één klap dus!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zelf gebruik de de Desk Planner voor school en mijn blog. Hierboven zie je hoe ik de Desk Planner heb ingedeeld. Let niet op mijn handschrift!

Over twee weken heb ik toetsweek, dus zeker in deze periode kan ik de Desk Planner goed gebruiken. Voor mij is dit boekje echt perfect. Ik vind het fijn om een overzicht van de hele week te hebben, zodat ik goed kan zien wat er allemaal moet gebeuren. Met de Desk Planner vind ik het leuker om mijn werk te doen en krijg ik het bovendien ook nog eens sneller af. Misschien klinkt het voor sommigen een beetje raar, maar ik krijg echt een goed gevoel als ik iets van mijn lijstje kan afstrepen. Wie herkent dit?

Voor €3,95 kan je de Desk Planner kopen bij de HEMA. Echt HEMA!

7 gedachtes over “HEMA Desk Planner

Geef een reactie

